  • 1. Data: 2005-07-21 14:29:08
    Temat: Millennium - zastrzeganie kart. Akcja jakaś czy co?
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

    Ech, to Millennium...
    Właśnie zadzwonili do mojego brata ciotecznego (akurat był u mnie), że chcą mu
    zastrzec kartę, bo jakiś ich departament uznał, że jest wysokie
    prawdopodobieństwo, iż jej pasek został skopiowany. Skąd taka informacja, tego w
    Millelinii nie wiedzą (w wyciągach z karty i podglądzie przez Millenet nie ma
    żadnych transakcji, do których właściciel by się nie przyznawał).
    Wprawdzie karta ma być za darmo (dobre i to!), ale w miejscu MEMBER SINCE (czyli
    informacji o stażu członkowskim) zamiast 03 chcą mu wpisać 05.
    A taki był dumny, że dostał tę kartę przed 30-tką...

    m23m

    P.S. To nie był żart, ani wyłudzenie danych. Zadzwoniliśmy na Millelinę i
    powiedzieli to samo...

  • 2. Data: 2005-07-21 14:40:58
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    m23m wrote:
    > P.S. To nie był żart, ani wyłudzenie danych. Zadzwoniliśmy na
    > Millelinę i powiedzieli to samo...

    Byc moze placicl w lokalu gdzie kopiowali, lub numer skradli w USA jakiemus
    bankowi lub sklepowi ;) (jesli placilc w internecie)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-07-21 15:35:09
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

    > Byc moze placicl w lokalu gdzie kopiowali, lub numer skradli w USA jakiemus
    > bankowi lub sklepowi ;) (jesli placilc w internecie)

    A co będzie jeśli delikwent nie zgodzi się zastrzec karty (o ile zrozumiałem z
    rozmowy z Millelinią, to bank uzależnił zastrzeżenie od jego zgody)?
    Czy na przykład mogą mu odmówić uwzględnienia reklamacji transakcji nie
    dokonanej przez posiadacza karty (jeśli taka się zdarzy) pod hasłem "przecież
    my pana uprzedzaliśmy, że ten pasek może być skopiowany"?

    m23m

  • 4. Data: 2005-07-21 17:08:42
    Od: Audyt IT <g...@w...pl>

    Dlaczego ma się nie zgodzić ? Dostanie nową kartę, może nawet za darmo.

  • 5. Data: 2005-07-21 17:26:29
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

    > Dlaczego ma się nie zgodzić ? Dostanie nową kartę, może nawet za darmo.

    No i właśnie o to chodzi, że ona będzie nowa. ;-)

    Nie doczytałeś, co napisałem w pierwszynm poście:

    "Wprawdzie karta ma być za darmo (dobre i to!), ale w miejscu MEMBER SINCE
    (czyli informacji o stażu członkowskim) zamiast 03 chcą mu wpisać 05.
    A taki był dumny, że dostał tę kartę przed 30-tką..."

    Facet uważa, że powinno tam być "03", bo wtedy dostał pierwszego Millennijnego
    AmExa. Konsultantyka z Millelinii - że skoro to nowa karta, to i MEMBER SINCE
    też musi być nowe (czyli "05")...
    Też mu doradzam, żeby zmienił kartę (zastrzegł starą i zamówił nową), ale on ma
    jeszcze wątpliwości...

    m23m

  • 6. Data: 2005-07-21 17:59:13
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "m23m" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > "przecież
    > my pana uprzedzaliśmy, że ten pasek może być skopiowany"?

    delikwent nie ma nic do gadania, karta jest własnością banku i może ją
    zastrzec/zamknąc kiedy uzna to za stosowne.
    To są normalne akcje w bankach które dbają o swój (i przy okazji klienta)
    interes.Tak jak napisał Amra karta była użyta w punkcie gdzie ktoś bawił się
    w kopiowanie lub była w bankomacie w czasie, gdy była na nim nakładka
    kopiująca.

  • 7. Data: 2005-07-21 19:23:28
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

> [...]
    > Millennijnego
    > AmExa. Konsultantyka z Millelinii - że skoro to nowa karta, to i

    Dziwne. Ja zastrzegalem Amex'a niejednokrotnie, i caly czas mam to
    samo "member since". Moze konsultantka pieprzy od rzeczy ?

    marekz

  • 8. Data: 2005-07-21 21:24:19
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

    > delikwent nie ma nic do gadania,

    ;-)

    > karta jest własnością banku

    Masz rację.

    > i może ją zastrzec/zamknąc kiedy uzna to za stosowne.

    Nie masz racji. Pofatygowałem się i przeczytałem ichni regulamin. Polecam i
    tobie tę lekturę, szczególnie rzuć okiem na § 17 i 24...

    m23m

  • 9. Data: 2005-07-21 21:27:33
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

    > Dziwne. Ja zastrzegalem Amex'a niejednokrotnie, i caly czas mam to
    > samo "member since". Moze konsultantka pieprzy od rzeczy ?

    Może... Znając ten bank wcale bym się nie zdziwił. ;-)
    Jesteś pewien, że MEMBER SINCE masz wciąż to samo i że mówimy tu o AmExie
    Millennijnym, a nie "prawdziwym"?

    m23m

  • 10. Data: 2005-07-21 21:48:05
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    > Może... Znając ten bank wcale bym się nie zdziwił. ;-)
    > Jesteś pewien, że MEMBER SINCE masz wciąż to samo i że mówimy tu o
    > AmExie
    > Millennijnym, a nie "prawdziwym"?

    Jestem pewien. Zastrzegalem 2 razy: w 2002 oraz w 2004 roku i mam
    zielonego milenijnego amexa.

    marekz