  • 1. Data: 2005-07-21 12:56:57
    Temat: [BOS] zmiany prowizji od hipotecznego
    Od: "MarP" <p...@w...pl>

    witajcie!
    pod koniec czerwca rozgladajac sie za kredytem (CHF), obdzwonilem kilka
    oddzialow BOS w Polsce i wywnioskowalem ze prowizje maja malejaca
    uzalezniona od kwoty kredytu. Zaczynala sie od 2% (kwoty do 100 000 PLN) i
    malala o 0.1 p.p. z kazdymi 10 000 PLNow powyzej tej kwoty (czyli za 150 000
    byla prowizja 1,5%) az do >=200 000,- gdzie osiagala stan staly 1%.
    Dzis dowiedzialem sie (decydujac sie na kredyt, ale juz w innym oddziale) ze
    prowizja jest stala (niezalezna od kwoty, przynajmniej pow. 100 000) i
    wynosi 1%. Co prawda ucieszylem sie, ale .... co bedzie za miesiac? ;-)

    Pozdrawiam,

    MarP

    ps. Nie bralem pod uwage obnizek tej prowizji, ktore sa mozliwe jak ktos byl
    wczeniej klientem BOS (najlepiej VIP :)) i innych (max. 0.7%). Opisalem
    standardowe wyliczanie prowizji. Nie podalem tez swiadomie innych oplat,
    ktore sa przy tego rodzaju kredycie (0.84% ubezpieczenie/rok; 100,- za
    wizyte na budowie; 3x15,- za weksle i znaczek i czegotam jeszcze nie
    pamietam).

  • 2. Data: 2005-07-22 14:05:20
    Temat: Re: [BOS] zmiany prowizji od hipotecznego
    Od: RobertR <R...@w...pl>

    MarP wrote:

> [...]
    > ktore sa przy tego rodzaju kredycie (0.84% ubezpieczenie/rok; 100,- za
    > wizyte na budowie; 3x15,- za weksle i znaczek i czegotam jeszcze nie

    A w jakim mieście jeśli można wiedzieć?
    Bo ja dzwoniłem w tym tygodniu do trzech oddziałów w Trójmieście i
    podano mi, że dla mojego kredytu 150000zł 1,8% jest standardem a jak
    założę kartę kredytową to 1,5%.
    Może by się opłacało pojechać wziąść kredyt w innym mieście ;-)
    ewentualnie powołam się na te informacje i spróbuję jeszcze raz
    utargować coś z prowizji.

    --
    Z pozdrowieniami
    RobertR.

    PS. Pisząc do mnie wytnij iksy z adresu.

  • 3. Data: 2005-07-25 10:50:32
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    RobertR wrote:
> [...]
    > Może by się opłacało pojechać wziąść kredyt w innym mieście ;-)
    > ewentualnie powołam się na te informacje i spróbuję jeszcze raz

    KK w BOS? Cos ci sie nie pomylilo?

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2005-07-26 12:19:29
    Od: "MarP" <p...@w...pl>

    > A w jakim mieście jeśli można wiedzieć?

    W stolycy.

    A swoja droga to nie sprawdzilem czy w oddziale do ktorego dzwonilem
    wczesniej zmienili te zasady. Byc moze w kazdym maja inne wytyczne....
    MarP