  • 1. Data: 2004-06-17 14:09:17
    Temat: [STOEN] Może kogoś zainteresuje.
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    STOEN od czerwca obsługuje PZ.
    Tak przynajmniej wynika z mojej korespondencji z nimi.

    KJ

  • 2. Data: 2004-06-17 14:15:11
    Temat: Re: [STOEN] Może kogoś zainteresuje.
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Kamil Jońca wrote:
    > STOEN od czerwca obsługuje PZ.
    > Tak przynajmniej wynika z mojej korespondencji z nimi.

    nie moze byc - warszawski?
    na www rozpisują się tylko o "moje rachunki" a o PZ nie znajdziesz ani słowa
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-06-17 14:17:44
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    blad wrote:

    > nie moze byc - warszawski?
    > na www rozpisują się tylko o "moje rachunki" a o PZ nie znajdziesz ani słowa
    > *** blad ***

    Cytat (ja z kolei zwróciłem uwagę, ze jest tylko o "stałym zleceniu
    obciążania ROR" a to nie to samo co PZ, to to co poniżej dostałem w
    odpowiedzi)
    ======================================
    Przepraszam za wprowadzenie w blad odnosnie zamieszczenia informacji na
    stronie www. sa pewne opoznienia zwiazane z problemami technicznymi.
    Usluge zaczelismy swiadczyc od miesiaca czerwca -stad informacje na ten
    temat dostepne sa w placowkach STOEN SA. Jezeli jest Pan zainteresowany
    skorzystaniem zapraszamy do naszych biur .
    XXXX YYYYY
    ======================================

    KJ

    A STOEN to chyba tylko warszawski jest :-)

  • 4. Data: 2004-06-17 14:49:30
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Kamil Jońca wrote:

    > technicznymi. Usluge zaczelismy swiadczyc od miesiaca czerwca -stad
    > informacje na ten temat dostepne sa w placowkach STOEN SA. Jezeli
    > jest Pan zainteresowany skorzystaniem zapraszamy do naszych biur .

    zobaczymy, jeszcze tylko gaz i woda
    *** blad ***

  • 5. Data: 2004-06-17 15:13:42
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w
    wiadomości news:casb73$pu2$1@nemesis.news.tpi.pl

    > zobaczymy, jeszcze tylko gaz i woda

    Patrz wyzej/nizej pare watkow, gaz juz w malopolsce?* juz "sie
    moze placic" przy pomocy PZ

    * na pewno w Krakowie, byc moze w innych odzialach KSG takze..

    --
    Oświadczenia/Informacje: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na
    adres użyty do/podczas wysłania tej wiadomości. Adres zwrotny

  • 6. Data: 2004-06-17 15:49:53
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> wrote in message

    > zobaczymy, jeszcze tylko gaz i woda

    Ja pozostaje przy starych formach platnosci, czyli KK. Jak uruchomia stale
    zlecenie obciazania karty to sie zainteresuje zmiana :).

    Maciej

  • 7. Data: 2004-06-17 19:16:22
    Od: "Jasiu II" <b...@s...pl>

    Ano mają od tego miesiąca PZ'ki, nie dość tego mają również Dynamiczne Zlecenie Stałe
    (działa tylko
    na rachunkach prowadzonych w Banku BPH).

  • 8. Data: 2004-06-17 22:13:45
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Kamil Jońca <k...@g...pl> wrote:
    > jest Pan zainteresowany skorzystaniem zapraszamy do naszych biur .
    > XXXX YYYYY

    A nie da sie tego jakos zrobic norlamnie - to znaczy dac upowaznienie do
    pobierania kwoty i do nich wyslac?
    Jutro zadzownie na Ursynow i sie podpytam...

    http://www.PRnews.pl

  • 9. Data: 2004-06-18 07:37:48
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    napisała:

    >A nie da sie tego jakos zrobic norlamnie - to znaczy dac upowaznienie do
    >pobierania kwoty i do nich wyslac?
    >Jutro zadzownie na Ursynow i sie podpytam...
    Jak się czegoś dowiesz to daj znać - też jestem zainteresowany

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 10. Data: 2004-06-18 08:24:27
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > A nie da sie tego jakos zrobic norlamnie - to znaczy dac upowaznienie
    > do pobierania kwoty i do nich wyslac?

    też uważam że PZ powinno się od tej strony załątwiać - banku upoważnić do tego
    żeby twoj rachunek obciążal jakiś STOEN i taką informację do STOENU wysłać

    niestety wszyscy zmówili się ostatnio, żeby to robić odwrotnie - żeby bank od
    STOENu dowiadywał się że może obciążać twoj rachunek. Przeciez to chory pomysł
    załatwianie PZ w takiej kolejności
    *** blad ***