  • 1. Data: 2004-06-17 13:59:27
    Temat: Wplata - Jaki czas ?
    Od: "..:: Miłosz ::.." <t...@w...pl>

    Wlasnie wracam z banku, wplacilem na swoje konto Inteligo kasiore. Po jakim
    czasie moge sie spodziewac widocznosci na stronie www.inteligo.pl (po
    zalogowaniu sie na moje konto oczywiscie ;)) ze moja kasa jest juz na moim
    koncie ?

    Wplacalem w sercu Inteligo, czyli PKO. 0 % prowizji...

    --
    Miłosz
    * www.djmilosz.glt.pl * www.milosz.spec.pl *

  • 2. Data: 2004-06-17 14:37:51
    Temat: Re: Wplata - Jaki czas ?
    Od: Marcin Jurczuk <s...@U...eu.org>

    ..:: Miłosz ::.. napisał(a):

> [...]
    > koncie ?
    >
    > Wplacalem w sercu Inteligo, czyli PKO. 0 % prowizji...

    Zależy jak ma sesje twoj bank.
    Ja jesli w Bialymstoku (I odzial PKO BP) wplace do ok 12 to mam kasę
    jeszcze tego samego dnia.

    --
    Spock .. Earth

  • 3. Data: 2004-06-17 15:13:30
    Od: "..:: Miłosz ::.." <t...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Jurczuk" napisał w wiadomości

    > Zależy jak ma sesje twoj bank.
    > Ja jesli w Bialymstoku (I odzial PKO BP) wplace do ok 12 to mam kasę
    > jeszcze tego samego dnia.

    Rozumiem. Dziekuje za odpowiedz. Jestem zieloniutki na temat bankow... ;)

  • 4. Data: 2004-06-17 18:56:26
    Od: "DeDe" <d...@b...pl>

    Użytkownik "..:: Miłosz ::.." <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > koncie ?
    >
    > Wplacalem w sercu Inteligo, czyli PKO. 0 % prowizji...

    To ja dopiero teraz docenilem swoj bank - Citi.
    Wplacam kase i od razu jest dostepna.

    9,90 miesiecznie bodajze. przelewy przez interek gratis.

    pzdr

  • 5. Data: 2004-06-17 23:09:41
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    Użytkownik "DeDe" <d...@b...pl> napisał w wiadomości
    > 9,90 miesiecznie bodajze. przelewy przez interek gratis.

    Ho,ho. Naprawde atrakcyjna oferta ;)

    --
    Pzdr
    Andriej Uljanow

  • 6. Data: 2004-06-17 23:52:03
    Od: "DeDe" <d...@b...pl>

    Użytkownik "Andriej Uljanow" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Ho,ho. Naprawde atrakcyjna oferta ;)

    Dla niektorych liczy sie nie tylko cena.

    pzdr

  • 7. Data: 2004-06-18 15:49:16
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "DeDe" <d...@b...pl> napisał w wiadomości
    > To ja dopiero teraz docenilem swoj bank - Citi.
    > Wplacam kase i od razu jest dostepna.
    >
    > 9,90 miesiecznie bodajze. przelewy przez interek gratis.

    Heh, a po co tyle płacić za darmowe przelewy?? :-o

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 8. Data: 2004-06-19 14:46:17
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    DeDe <d...@b...pl> wrote:
    > Dla niektorych liczy sie nie tylko cena.

    Ok, rozumiem, ze placisz za marke. Bo podobna lub lepsza jakosc mozesz miec
    rowniez za znacznie mniejsza cene.

    http://www.PRnews.pl

  • 9. Data: 2004-06-19 15:47:04
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    > Ok, rozumiem, ze placisz za marke.

    A co jeśli ta marka źle mi się kojarzy ? ;-)))