  • 1. Data: 2002-08-28 19:09:15
    Temat: Kto kupił Inteligo????
    Od: "Tomek M." <t...@w...pl>

    Hi,
    czy i komu zostalo sprzedane Inteligo? Ponoc jest to PKO BP, byla mowa o
    jakim banku francuskim???

  • 2. Data: 2002-08-28 19:21:14
    Temat: Re: Kto kupił Inteligo????
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Hi,
    > czy i komu zostalo sprzedane Inteligo? Ponoc jest to PKO BP, byla mowa o
    > jakim banku francuskim???

    A juz sprzedano?

  • 3. Data: 2002-08-28 20:06:08
    Od: "Tomek M." <t...@w...pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości

    > A juz sprzedano?

    Nie wiem, takie chodzsa sluchy...

  • 4. Data: 2002-08-28 20:32:39
    Od: "Rafal M" <markii@NO_SPAMpoczta.gazeta.pl>

    Użytkownik "Tomek M." <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Hi,
    > czy i komu zostalo sprzedane Inteligo? Ponoc jest to PKO BP, byla mowa o
    > jakim banku francuskim???

    Kilka dni temu moj agent razem z indeksacja polisy w CU przyniosl taka
    reklamowke, z ktorej wynika ze od przyszlego roku CU wchodzi na rynek uslug
    bankowych, kredyty itp

    Pozdrawiam
    Rafal M

  • 5. Data: 2002-08-28 20:50:35
    Od: "Jerry" <j...@i...pl>

    > Hi,
    > czy i komu zostalo sprzedane Inteligo? Ponoc jest to PKO BP, byla mowa o
    > jakim banku francuskim???

    Nieoficjalne źródła donoszą, że jednym z poważnych kandydatów do zakupu
    Inteligo jest BRE Bank. Moim zdaniem nie jest to jednak najlepsze
    rozwiązanie dla klientów, ponieważ BRE zostałoby wtedy monopolistą na rynku
    usług bankowości internetowej.

    Jerry

  • 6. Data: 2002-08-28 21:00:22
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > Inteligo jest BRE Bank. Moim zdaniem nie jest to jednak najlepsze
    > rozwiązanie dla klientów, ponieważ BRE zostałoby wtedy monopolistą na

    Eee jakim tam monopolistom? JEsli juz - to bankowosci wirtualnej ;) A to, ze
    ma duzy udzial w ruynku??? Jakos nikomu nie przeszkadza pozycja PKO BP czy
    Pekao SA... :)

  • 7. Data: 2002-08-28 21:17:51
    Od: "Jerry" <j...@i...pl>

    > Eee jakim tam monopolistom? JEsli juz - to bankowosci wirtualnej ;)

    ok pisząc internetowej miałem na myśli wirtualną.

    A to, ze
    > ma duzy udzial w ruynku??? Jakos nikomu nie przeszkadza pozycja PKO BP czy
    > Pekao SA... :)

    A jesteś klientem PKO BP lub Pekao SA? Z tego, co się orientuję to chyba
    nie, nieprawdaż? Spójrz na ich ofertę pod względem konkurencyjności
    produktowo/cenowej, sposób obsługi itp. oraz w jakim stopniu zmienia się na
    plus. Porównaj to sobie z ofertą i postępowaniem innych banków (marmurków
    lub wirtualnych), które mają zdecydowanie mniejszy udział w rynku i nie mogą
    pozwolić sobie na odpływ obecnych klientów, a wręcz przeciwnie muszą
    pozyskiwać nowych i to dobrych z tzw. segmentów rozwojowych. Pekao SA jest
    na przykład bankiem, który w ostatnim czasie odnotował największy odsetek
    klientów, którzy zrezygnowali z jego usług. Po przeciwnej stronie są takie
    banki jak Lukas Bank, MultiBank, czyli banki o relatywnie małym udziale w
    rynku.
    Dziwię się, że twierdzisz, iż zmonopolizowanie rynku bankowości wirtualnej
    nie będzie miało negatywnych konsekwencji. Jakie są wg Ciebie plusy takiej
    sytuacji.
    Ja nie jestem najszczęśliwszy korzystając z usług takich monopolistów jak TP
    SA, PKN Orlen czy PZU.

    Jerry

  • 8. Data: 2002-08-28 21:34:52
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ja nie jestem najszczęśliwszy korzystając z usług takich monopolistów jak
    TP
    > SA, PKN Orlen czy PZU.

    Widzisz - ale odroznij monopolistow :) mBank bedzie "naturalnym"
    monopolista - sam wywalczy sobie te pozycje. I nie mozna mu miec tego za
    zle. Celem kazdego przedsiebiorstwa jest zdobycie jak najwiekszych zyskow, a
    to zazwyczaj podbywa sie przez zdobywanie jak najwiekszego udzialu w rynku -
    az do calkowitego jego opanowania.

    A perspektyw masz bardzo duzo - zawsze mozesz isc do VW Banku ;) albo do
    marmurka z Internetem - i juz.

    Tam bedziesz mial cala oferte kredytow, kart i innych uslug.

    Sam sie oriebntujesz - jak latwo przelac z mBanku kase - nikt przy zdrowych
    zmyslach, kto przeszedl otwieranie konta w mBanku - nie bedzie tam siedzial
    jelsi mu sie to nie bedzie oplacalo. Jesli wzrosna oplaty - przeniesie sie
    do zwyklego marmurka i juz.

    No i pamietaj - duze banki - majace wielka baze klientow - i juz jakis
    system informatyczny - moga w kazdej chwili wypuscic kolejny wirtualny
    bank - ale tego nie robia - przykladem KB. Po prostu rynek jest maly.

    Kiedys moze to byklo tak, ze jak w mBanku trzymali oprocentowanie - zeby
    ludzie nie przeszli do Inteligo, ale teraz??? Przy groszowych roznicach???

    mBank teraz wygrywa jednak czym innym niz oprocentowanie (ktore jednak dalej
    sie liczy)

  • 9. Data: 2002-08-28 21:40:26
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

> [...]
    > zle. Celem kazdego przedsiebiorstwa jest zdobycie jak najwiekszych zyskow,
    > to zazwyczaj podbywa sie przez zdobywanie jak najwiekszego udzialu w

    Microsoft też jest takim 'naturalnym monopolistą'...

  • 10. Data: 2002-08-28 21:47:09
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Microsoft też jest takim 'naturalnym monopolistą'...

    Tak.
    Ale na rynku komputerow osobistych juz takiego monopolisty nie masz.

    Nie chce tutaj wchodzic w dyskusje o monopolu, ale nie widze zadnych
    negatywnych skutkow konsoliacji mBanku z Inteligo. Po prostu - sam mBank nic
    nie znaczy. A jak wprowadzi jakies oplaty - droga wolna do innego banku.
    Chyba ze dalej bedzie bardziej konkurencyjny niz inne oferty.

    P.S. Podobna sytuacja byla - kiedy WP wchonela portal.pl :) plakaliscie po
    Portalu???

    Po polaczeniu z Inteligo mBank mialby okolo 45% udzial w rynku bankowosci
    _internetowej_. Ale tylko internetowej.