  • 21. Data: 2004-06-08 20:51:39
    Temat: Re: SEB 4 - dziwny fundusz [nieco OT]
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik <e...@p...onet.pl> wrote:
    > Well, w pewnym senie mas racje, Amra.
    > Ale do czasu, do czasu (ktorego zreszta pewnie nie doczekasz :-)...
    > I o to wlasnie chodzi.
    > Ale to kwestia wlasnike profesjonalnego (czyt. pewnie: zboczonego ;-)
    > podejscia do ryzyka. Pamietam, ze wieki temu mielismy juz o to
    > starcie na grupie przy innej okazji.

    Ok, ale zauwaz, ze na obligacjach od zeszlego roku praktycznie tylko sie
    tracilo (czasami tylko szly w gore pod koniec ubieglego roku). A SEB2 caly
    czas w gore. Jak widac jedynie na pienieznym mozna byc pewnym zyskow, ale
    takowe mozna miec, trzymajac kase na dobrej lokacie.

    http://www.PRnews.pl

  • 22. Data: 2004-06-08 20:56:29
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik <e...@p...onet.pl> wrote:
    > Dziecko,
    > albo sam jestes z konkurencji (pardon z SEB wlasciwie), albo powinienes sie
    > leczy (diagnoza: paranoia persecutoria).
    >
    > EOT.

    Widzę że zabrakło Ci rzeczowych argumentów, skoro stosujesz 'wycieczki'
    personalne (nota bene zupełnie chybione).
    W ten sposób dyskutować to nie będę. Nie mam zamiaru zniżać się do Twojego
    poziomu.
    EOT.

    --
    Bez pozdrowienia,