  • 1. Data: 2004-02-03 09:28:12
    Temat: Rzeczpospolita? nieco OT
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Nie wiedziałem gdzie zapytać, więc pytam tu ;) Czy w Internecie jest pełne
    wydanie Rzepy? Takie, żeby nie trzeba było latać do kiosku? Nie chodzi
    nawet o te 2,50, tylko o to, że po pierwsze muszę zasuwać po nią do kiosku,
    po drugie często już jej nie ma i wtedy muszę już wsiąść w auto i pojechać,
    żeby ją gdzieś kupić. No i nie cierpię tego formatu, ręce mnie bolą podczas
    czytania. ;)

    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 2. Data: 2004-02-03 09:41:36
    Temat: Re: Rzeczpospolita? nieco OT
    Od: Witek <w...@m...md>

    Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> napisal w

    > Nie wiedziałem gdzie zapytać, więc pytam tu ;) Czy w Internecie jest
    > pełne wydanie Rzepy?

    Jest. www.rp.pl Ale czesc artykulow jest platna.

    Mozna obejsc oplate w nastepujacy sposob:
    Wpisujesz tytul platnego artykulu do www.google.pl i jesli masz szczescie
    pojawi sie on jako pierwszy, potem klikasz na link KOPIA/CACHE i czytasz za
    friko.

    --
    Witek ( witek [malpa] pf.pl )

  • 3. Data: 2004-02-03 10:54:01
    Od: "KK" <n...@n...com>

    .
> [...]
    pojechać,
    > żeby ją gdzieś kupić. No i nie cierpię tego formatu, ręce mnie bolą

    Czy Ty wogóle poszukałeś w google czegoś takiego jak "dziennki
    rzeczpospolita"??? To nie jest pełne wydanie, nie ma jakiś małych, drobnych
    artykułów. Ja tak korzystam już od 2 lat. Uważaj - po tygodniu artykuły
    przechodzą do płatnego archiwum.

    pzzdr
    KK

  • 4. Data: 2004-02-03 11:41:53
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    In article <bvnukm$hc$1@news.polbox.pl>, KK wrote:
> [...]
    > artykułów. Ja tak korzystam już od 2 lat. Uważaj - po tygodniu artykuły

    Nie no, przecież wiem, że RP ma swoją stronę. ;) Chodzi mi właśnie o to, na
    ile zakres tam zamieszczonych artykułów pokrywa się z wydaniem papierowym.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 5. Data: 2004-02-03 13:05:10
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Niestety archiwum jest płatne.

  • 6. Data: 2004-02-03 13:34:18
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Niestety archiwum jest płatne.

    Ponownie: możesz odpowiadać NAD przyciętym cytatem ?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 7. Data: 2004-02-03 17:17:36
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:bvo82g$kg1$1@news.onet.pl...

    > Ponownie: możesz odpowiadać NAD przyciętym cytatem ?

    POD !!! POD!!! POD!!! POD!!!

  • 8. Data: 2004-02-03 17:20:05
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> napisał w wiadomości