  • 11. Data: 2005-03-12 13:31:53
    Temat: Re: Rozliczenie transakcji na KK Multi
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sat, 12 Mar 2005 12:52:47 +0100, Jarek Andrzejewski
    <j...@d...com.pl> wrote:

    >zgodziłeś się?

    wiesz, formalnie zwrocili tyle samo. w koronach slowackich. a ze przez
    miesiac kursy sie zmienily i dostalem mniej zlotowek, no coz... :)
    olalem to, nie chcialo mi sie walczyc o 20 pare zlotych. moj czas jest
    cenniejszy.

    G.

  • 12. Data: 2005-03-12 15:53:29
    Temat: Re: Rozliczenie transakcji na KK Multi [OT]
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Piotr Gralak napisał(a):

    > wlasnie mam wykupiony taki lot za niedlugo.

    O, to mi może podpowiesz ;-) Nigdy nie leciałem z Pyrzowic i nie wiem,
    jak się tam dostać z Krakowa przy założeniu, że nie mam własnego
    samochodu i nie ma mnie kto odwieźć? Jest jakiś BUS, ale tam i z
    powrotem kosztuje bagatela 75PLN. Dodatkowe utrudnienie to to, że
    samolot z Budapesztu ląduje o 22:00. Jakiś pomysł? :-)

    --
    Marek

  • 13. Data: 2005-03-12 16:37:25
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sat, 12 Mar 2005 16:53:29 +0100, MarekM
    <m...@w...interia.i-to.pl> wrote:

> [...]
    >powrotem kosztuje bagatela 75PLN. Dodatkowe utrudnienie to to, że
    >samolot z Budapesztu ląduje o 22:00. Jakiś pomysł? :-)

    jeszcze nie rozwiazalem tego problemu, ale poki co mam 2 koncepcje -
    wlasnie wspomniany wyzej bus albo wlasny samochod zaparkowany na
    platnym zapewne parkingu.
    pociesz sie, ze ja bede sie musial dostac do wawy, choc nocleg w domu
    rodzinnym w krakowie tez wchodzi w gre :)

    G.

  • 14. Data: 2005-03-12 20:30:27
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

> [...]
    kosztuje bagatela 75PLN. Dodatkowe utrudnienie
    > to to, że samolot z Budapesztu ląduje o 22:00. Jakiś pomysł? :-)

    Czy mowisz o tym busie, ktory mozna zarezerwowac za posrednictwem
    WizzAir - z firmy Matusiak bodajze? Jesli o ten chodzi to zdecydowanie
    polecam. Korzystalem na trasie Katowice-Pyrzowice i z powrotem po
    tygodniu, mile autka, punktualnie, sympatycznie. No i cena 25 zl
    w obie strony (acz skasowali mnie 27,50... stary numer z przeliczeniem
    przez HUF albo EUR...). Z Krakowa chyba jest wlasnie 75, ale jesli dla
    Was bez roznicy czy dojechac do Krakowa czy do Katowic to chyba jest
    to lepsze (bo tansze :-)) rozwiazanie.

    Wlasny samochod wychodzi drogo - rozwazalem taka opcje i wyszlo mi
    ok 100+ zl za tydzien parkingu. Ale nie pamietam w tej chwili cennika.

    --
    Pozdrawiam,
    Wilczek

  • 15. Data: 2005-03-12 20:31:53
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > jeszcze nie rozwiazalem tego problemu, ale poki co mam 2 koncepcje -
    > wlasnie wspomniany wyzej bus albo wlasny samochod zaparkowany na
    > platnym zapewne parkingu.

    Bardziej oplaca sie bus, zwlaszcza jesli z Katowic, jesli pociagi
    z Wawy tam sie zatrzymuja.

    > pociesz sie, ze ja bede sie musial dostac do wawy, choc nocleg w domu
    > rodzinnym w krakowie tez wchodzi w gre :)

    Pociesze Was, ze majac wylot do Mediolanu o 7:55 musialem wyjechac
    z Poznania ok 22... takie polaczenia...

    --
    Pozdrawiam,
    Wilczek

  • 16. Data: 2005-03-12 22:11:56
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Wilczek napisał(a):

    > Czy mowisz o tym busie, ktory mozna zarezerwowac za posrednictwem
    > WizzAir - z firmy Matusiak bodajze?

    Tak, zgadza się. Choć jest jeszcze jedna firma jeżdżąca z Krakowa do
    Pyrzowic, tylko że mają nieco drożej (2*39zł) i chyba mniej kursów
    (musiałbym czekać na lotnisku 2 godziny po przylocie zamiast pół).

    > Z Krakowa chyba jest wlasnie 75, ale jesli dla Was bez roznicy czy
    > dojechac do Krakowa czy do Katowic to chyba jest to lepsze (bo tansze
    > :-)) rozwiazanie.

    Ja wyjeżdżam z Krakowa i na początku kombinowałem, żeby do Katowic
    jechać pociągiem, a z Katowic "czymś" na lotnisko. Ale właściwie nie ma
    wielkiego wyboru tego "czegoś", więc musiałbym i tak wsiąść do BUSa,
    który wyjeżdża z Krakowa, tylko że w Katowicach. I na całej operacji
    zaoszczędziłbym jakieś 15zł dokładając dodatkowe przesiadki i ze dwie
    godziny czekania, więc jedynym sensownym rozwiązaniem jest bus
    bezpośrednio z Krakowa.

    > Wlasny samochod wychodzi drogo - rozwazalem taka opcje i wyszlo mi ok
    > 100+ zl za tydzien parkingu. Ale nie pamietam w tej chwili cennika.

    Brr... ale i tak nie mam samochodu :-)

    --
    Marek

  • 17. Data: 2005-03-12 22:26:30
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sat, 12 Mar 2005 21:31:53 +0100, "Wilczek" <w...@k...pl>
    wrote:

    >Bardziej oplaca sie bus, zwlaszcza jesli z Katowic, jesli pociagi
    >z Wawy tam sie zatrzymuja.

    no way, wszystkie pociagi z wawy omijaja katowice szerokim lukiem, a
    jak juz musza przejechac to na pelnym gazie :-)))

    G.

  • 18. Data: 2005-03-15 00:10:59
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Piotr Gralak napisał:

    > no way, wszystkie pociagi z wawy omijaja katowice szerokim lukiem, a
    > jak juz musza przejechac to na pelnym gazie :-)))

    No bez przesadyzmu ;-)

    K.