  • 11. Data: 2008-06-26 16:00:27
    Temat: Re: Rozliczenie krajowej transakcji internetowej
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    Użytkownik "JotBe" <j...@x...xplx> napisał w wiadomości
    news:12jimryspw7xx.in1m5eg8sqpb$.dlg@40tude.net...
    > Kilka dni temu robiłem zakupy w małym sklepie internetowym. Kwota
    > transakcji wynosiła 275,00 zł. Płaciłem kartą kredytową BPH i na
    > taką kwotę
    > pojawiła się blokada na rachunku karty. Po dwóch dniach otrzymałem
    > towar
    > wraz z paragonem na tę samą kwotę i wszystko byłoby OK, gdyby nie
    > niespodzianka. Dziś zaglądam na rachunek karty i widzę, że został on
    > obciążony kwotą 286,24 zł, a opis transakcji to:
    > XXXXXXXX PAYBACK SP INTERNET z dnia XXXX-XX-XX 275.00 PLN
    >
    > Ktoś może mi wyjaśnić o co chodzi?

    Nieważne o co chodzi.
    Po prostu złóż reklamację.

    > Myślę o złożeniu reklamacji w banku, tym bardziej, że w opisie
    > transakcji
    > jest wyraźnie napisane, że była ona na kwotę 275.00 PLN. Aby
    > wszystko było
    > jasne, to dodam, że sklep ma siedzibę w Polsce.

    Nie myśl tylko składaj reklamację.
    Też tak miałem z Platnosci.pl/PAYU SA, reklamowalem w banku i dostalem
    zwrot różnicy.

    Sławek

  • 12. Data: 2008-06-26 16:07:21
    Od: JotBe <j...@x...xplx>

    Dnia Thu, 26 Jun 2008 18:00:27 +0200, Slavekk napisał(a):

    > Nie myśl tylko składaj reklamację.
    > Też tak miałem z Platnosci.pl/PAYU SA, reklamowalem w banku i dostalem
    > zwrot różnicy.

    W takim razie jutro składam reklamację.
    Dzięki za informację.

    Pozdrawiam
    JotBe

  • 13. Data: 2008-06-26 18:25:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    JotBe wrote:

    > pl.biznes.banki
    > To tylko, aby uścislić Twój błyskotliwy wpis.

    co nie zmienia faktu, ze z twojego postu mozna tylko wrożyć o co chodzi.
    Podałeś tyle szczegółów, że wszyscy od razu wiedzą co to może być.
    Dobrze, że napisałeś, że w ogóle o pieniądze chodzi.

  • 14. Data: 2008-06-26 19:01:46
    Od: JotBe <j...@x...xplx>

    Dnia Thu, 26 Jun 2008 13:25:10 -0500, witek napisał(a):

    > co nie zmienia faktu, ze z twojego postu mozna tylko wrożyć o co chodzi.

    Są tacy co zrozumieli bez pomocy wróżki.
    Może potrafią czytać ze zrozumieniem?

    > Podałeś tyle szczegółów, że wszyscy od razu wiedzą co to może być.

    Niektórym grupowiczom wystarczyło to, aby podzielić się swoją wiedzą,
    dzięki czemu wiem, że nie jest to odosobniony przypadek.

    > Dobrze, że napisałeś, że w ogóle o pieniądze chodzi.

    Jak na to wpadłeś? Zapytałeś na pl.wróżka?

    Z mojej strony EOT.

  • 15. Data: 2008-06-26 22:10:17
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Ktoś może mi wyjaśnić o co chodzi?

    payu zapewne uzywa zagranicznej firmy ktora rozlicza transakcje i nie
    obsluguje bezposrednio polskiej waluty - dlatego roznice kursowe sie
    pojawiaja... reklamowac. i na przyszlosc omijac z daleka.

    Pozdr.,
    Pio

  • 17. Data: 2008-06-26 23:43:59
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Piotr wrote:

    > payu zapewne uzywa zagranicznej firmy ktora rozlicza transakcje i nie
    > obsluguje bezposrednio polskiej waluty

    Zapewne nigdy nie używałeś payu.

  • 16. Data: 2008-06-26 23:43:59
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

  • 18. Data: 2008-06-27 11:36:02
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    Piotr wrote:

    > payu zapewne uzywa zagranicznej firmy ktora rozlicza transakcje i nie
    > obsluguje bezposrednio polskiej waluty - dlatego roznice kursowe sie
    > pojawiaja... reklamowac. i na przyszlosc omijac z daleka.

    nie, uzywam tego systemu rowniez i reklamacje sa tylko i wylacznei z winy
    klientow zwykle.

    jesli zablokowali najpierw na wlasciwa kwote to tyle powinno zejsc, PayU nic
    nie dolicza.

    PayU jest jedna z lepszych firm ala "paypal" u nas.

  • 19. Data: 2008-06-27 12:08:28
    Od: JotBe <j...@x...xplx>

    Dnia Fri, 27 Jun 2008 13:36:02 +0200, Koteczek napisał(a):

    > nie, uzywam tego systemu rowniez i reklamacje sa tylko i wylacznei z winy
    > klientow zwykle.

    Nie bardzo widzę, gdzie mógłbym popełnic błąd. Wszyscy uczestnicy
    transakcji są podmiotami krajowymi, sklep przysłał towar, blokada była we
    właściwej kwocie, tylko rozliczenie końcowe było nieco zaskakujące

    > jesli zablokowali najpierw na wlasciwa kwote to tyle powinno zejsc, PayU nic
    > nie dolicza.

    To wynika z regulaminu PayU.
    W takim razie kto i dlaczego zwiększył kwotę transakcji, czyli u kogo jest
    fizycznie 11,24 zł.

    JotBe