  • 1. Data: 2008-06-25 13:28:10
    Temat: getinbank - konto internetowe
    Od: Jendreck <j...@g...pl_wywalto>

    Szukam banku, który pełniłby dla mnie funkcje wpłatomatu, czyli musi
    istnieć "fizyczny" oddział banku i dobrze funkcjonujące konto
    internetowe żebym to już mógł przelać dalej. Poza tym konto musi być
    najtańsze, czyli darmowe: prowadzenie konta, przelewy elektroniczne,
    wydanie i obsługa karty, oprocentowanie nie ma tu dla mnie istotnego
    znaczenia. Przez chwilę rozważałem e-konto w lukasie, ale trzeba
    zapłacic rocznie 36 zł za token. Intelligo - 99 gr za każdy przelew
    poza bank. Zastanawiam sie na kontem ineternetowym getin banku, ale nie
    wiem co z funkcjonalnością i ewentualanym awariami w działaniu systemu.
    Prosze o opinie o koncie internetowym getin banku, a może jeszcze inne
    propozycje ? Z góry dziękuję.

    --
    Pozdrowienia
    Jendreck

  • 2. Data: 2008-06-25 13:35:58
    Temat: Re: getinbank - konto internetowe
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Jendreck" <j...@g...pl_wywalto> napisał w wiadomości

> [...]
    wydanie i obsługa karty, oprocentowanie nie ma tu dla mnie istotnego
    znaczenia. Przez chwilę rozważałem e-konto w lukasie, ale trzeba

    ==========

    w lukasie za 0 złotych jest e-konto, albo za +1 (bank ci zapłaci za to, że
    używasz konta/karty).
    jest to e-konto bez tokena - podstawwa róznica jest taka, że z tokenem
    definiujesz przelewy sam, w domu.
    bez tokena - musisz się pofatygować do oddziału, i tam dodadzą ci odbiorcę.

    interfejs konta www w getin to taki... stary fortis sprzed zmian (sprzed półtora
    roku), i jeszcze rozcieńczony wodą.

    oba konta (getin i lukas) jako wpłatomaty są dobre, jednak w obu będziesz musiał
    swoje odsiedzieć/odstać zanim doczekasz się na wolnego doradcę.

    ostatnio w lukasie czekałem ponad 40 minut w poznaniu na solidarności, bo
    siedziało tylko dwóch doradców, i każdy otwierał komuś rachunek.
    otwierając ten rachunek czytali klientowi chyba z pięćdziesiąt pytań o limit
    operacji po przekroczeniu którego ma być wysłany powiadomienie/alert sms. na
    wolnego doradcę czekało chyba ze dwadzieścia osób. szef/dyrektor placówki nie
    pofatygował się, żeby usiąść na trzecim wolnym stanowisku i obsługiwać.

    horror - terror - marmolada - lukas.

  • 3. Data: 2008-06-25 13:42:32
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Jendreck pisze:
    > Szukam banku, który pełniłby dla mnie funkcje wpłatomatu, czyli musi
    > istnieć "fizyczny" oddział banku i dobrze funkcjonujące konto
    > internetowe żebym to już mógł przelać dalej. Poza tym konto musi być

    Jeśli wpłacasz <= 10razy/mies to może stado rachunków oszczędnościowych
    w bzwbk?
    KJ

  • 4. Data: 2008-06-25 14:12:03
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 25 Jun 2008 15:35:58 +0200, Konrad N>S> napisał(a):

> [...]
    > definiujesz przelewy sam, w domu.
    > bez tokena - musisz się pofatygować do oddziału, i tam dodadzą ci odbiorcę.

    ... lub szybciej i prościej telefonicznie.

  • 5. Data: 2008-06-25 14:21:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kamil Jońca" g3ti09$pa8$...@a...kjonca

    > Jeśli wpłacasz <= 10razy/mies to może stado rachunków oszczędnościowych w bzwbk?

    Tylko 9 pierwszych owiec jest do domowego/netowego dojenia.
    Reszta do oglądania lub dysponowania nimi z pozycji marmurowej. :)

    Wpłacać można do woli. Wypłacać w kasie też.

    -=-

    Ja mam:

    -- Multi; trzeba miesięcznie wpłacić 1500 złotych
    (czyli 750, jeśli mam tam i konto oszczędzające)
    -- mBank; nie ma teraz wpłatomaów w Białymstoku
    -- Polbanbk; ich system netowy to pomyłka
    -- BGZ; nie ma wpłatomatów i są kody jednorazwe drukowane na papierze
    -- Eurobank; trzeba miesięcznie wpłacić 800 złotych gotówka w kasie,
    bo karta jest płatna
    -- WBK; 13 owiec

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2008-06-25 14:24:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jendreck" 2...@g...pl_wywalto

    : e-konto w lukasie,

    IMO to złodzieje. :)

    Kawę podają także w Multi. :)
    Nie wiem, czy smaczną (piłem tylko dwa razy -- smakowała)
    ale obsługa jest tam bardzo dobra. :)

    : Intelligo - 99 gr za każdy przelew poza bank.

    Dobry bank, ale drogi.

    : getin banku, ale nie

    IMO jak w Lukas.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2008-06-25 17:40:51
    Od: "ygreko" <...@...com>

    Ja do tych celów mam BZWBK z allekarta. Raz pobrali 10 zeta oplaty za
    karte (bo nie uzywam i nie zamierzam), a teraz mam juz konto za free i
    przelewy po 50 gr z super dostepem w komorce. Praktycznie przy kasie
    zlecam przelew dalej :).

  • 8. Data: 2008-06-25 18:01:42
    Od: C...@g...com

    On 25 Cze, 15:28, Jendreck <j...@g...pl_wywalto> wrote:
> [...]
    > wiem co z funkcjonalnością i ewentualanym awariami w działaniu systemu.
    > Prosze o opinie o koncie internetowym getin banku, a może jeszcze inne
    Jeśli chodzi o Getin to używam bez karty (trzeba pamiętać o opłacie w
    przypadku braku obrotu) i tylko w ramach podstawowych funkcji
    [praktycznie wyłącznie przelewy] - wszystko jest ok. W oddziale
    gotówki nie wpłacałem.
    Na funkcjonalność [nie wiem do czego jesteś przyzwyczajony] można
    ponarzekać - nowoczesne to to nie jest, ale działa. Więcej mi nie
    potrzeba.
    Jako wpłatomat powinno się sprawdzić.

  • 9. Data: 2008-06-25 19:47:49
    Od: "Michał R." <m...@e...pl>

    getin konto internetowe

    działa super nigdy sie nie zawiodłem

  • 10. Data: 2008-06-25 20:54:56
    Od: t...@g...com

    On 25 Cze, 20:47, "Michał R." <m...@e...pl> wrote:
    > getin konto internetowe
    >
    > działa super nigdy sie nie zawiodłem

    jak jest oplata za karte i czy mozna jej uniknac ?

    mozna ewentualnie wziac bez karty?