  • 1. Data: 2008-06-26 15:38:17
    Temat: w co inwestowac oszczednosci ???
    Od: Wika <w...@g...com>

    Posiadam pewne oszczednosci, ktore chcialabym "dobrze ulokowac" co
    jest korzystniejsze konta oszczednosciowe-w jakim banku czy moze
    lokaty-w jakim banku ?

  • 2. Data: 2008-06-28 09:29:35
    Temat: Re: w co inwestowac oszczednosci ???
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wika" e...@a...goo
    glegroups.com

    > Posiadam pewne oszczednosci, ktore chcialabym "dobrze ulokowac" co
    > jest korzystniejsze konta oszczednosciowe-w jakim banku czy moze
    > lokaty-w jakim banku ?

    Najpewniejszą lokatą są dzieci. Kolejną -- wiedza. Co do kont
    oszczędnościowych -- warto porozkładać oszczędności tak, aby
    mieć do nich dostęp (zazwyczaj z jednego rachunku tylko raz
    w miesiącu można przelać za free) i żeby nie płacić belek.

    Oczywiście można belki płacić, ale wówczas wchodzi się na
    śliską drogę wywrotowca... Ja akurat chcę być porządnym
    obywatelem i ani mi w głowie działalność antyrządowa...
    Donald Tusk (jako szef rządu) jest za zmniejszaniem podatków -- ja także!!!

    I proszę mnie nie nazywać cykorem czy lizusem.
    Od zawsze miałem taki ugodowy charakter -- można powiedzieć, że mam to w genach. :)
    Mogę kogoś nie lubić, ale to nie będzie powodem do przeszkadzania mu. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2008-06-28 09:42:57
    Od: k...@o...pl

    On 28 Cze, 11:29, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "Wika" e...@a...goo
    glegroups.com

    > Najpewniejszą lokatą są dzieci. Kolejną -- wiedza.
    dzieci trzeba dobrze wychowac...bo inaczej można nieźle wtopić...więc
    to nie takie pewne.
    Wiedza też trzeba zainwestować w odpowiednią i tak by mieć mozliwość
    jej wykorzystania.

  • 4. Data: 2008-06-28 14:31:09
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Sat, 28 Jun 2008 02:42:57 -0700 (PDT), k...@o...pl wrote:

    >dzieci trzeba dobrze wychowac...bo inaczej można nieźle wtopić...więc
    >to nie takie pewne.
    >Wiedza też trzeba zainwestować w odpowiednią i tak by mieć mozliwość
    >jej wykorzystania.

    Przecież mówimy o inwestowaniu, a inwestowanie pociąga za sobą ryzyko,
    czyż nie? ;-)

    --
    z/svc

  • 5. Data: 2008-06-28 17:22:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z/svc" 9...@4...com

    > Przecież mówimy o inwestowaniu, a inwestowanie pociąga za sobą ryzyko, czyż nie?
    ;-)

    Pociąga. :) I chyba łatwiej umoczyć w lokatach bankowych niż w wiedzy czy
    dzieciach. :) Oczywiście z wiedzy i z dzieci też trzeba ciągnąć zyski. :)
    Dzieci potrafią wyszukać intratne cele życiowe, zaś wiedza (dziecka i/lub
    własna) pozwala omijać na czas :) niebezpieczeństwa oraz pomnażać majątek
    w sposób miły, bezstresowy i pewny. :)

    Dobrą lokatą jest też mądra żona. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2008-06-30 17:28:47
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Sat, 28 Jun 2008 19:22:31 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

> [...]
    >własna) pozwala omijać na czas :) niebezpieczeństwa oraz pomnażać majątek

    Prawda. Tyle że to niestety, wychodzi dopiero z czasem, czy lokata
    była dobra, czy nie. A to jest bilet w jedną stronę ;-)

    --
    z/svc

  • 7. Data: 2008-06-30 20:17:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z/svc" 9...@4...com

    > Prawda. Tyle że to niestety, wychodzi dopiero z czasem, czy lokata
    > była dobra, czy nie.

    Jak z każdą lokatą. :)

    > A to jest bilet w jedną stronę ;-)

    Nie rozumiem?
    Lokata jak lokata. Są rozwody, są unieważnienia małżeństw...
    Co najwyżej problem z odsetkami ;) -- kumu mają przypaść w udziale...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'