  • 1. Data: 2008-06-25 08:36:18
    Temat: Re: Toyota - dziwne rozliczenie karty
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Piotr C."
    > Dodatkowo proszę zwrócić uwagę że w pewnym momencie (3 od dołu) saldo
    > jest wyższe niż moja wpłata! 270.83zł, kiedy wpłąciłem 224.81 a saldo
    > początkowe było ZERO.

    zgadza się, czytając od dołu po wpłacie 224,81 saldo było 214,81
    potem po wpłacie 55,82 podniosło się na 270,63
    potem dopiero zaksięgowano obciążenie na 55,82 i spadło do 214,81
    - po prostu w danym dniu księgowania wpłaty księgują jako pierwsze
    albo obciążenie dotarło w tym samym dniu ale później

    > Przy okazji - transakcja na 55.82 w sklepie dokonała się bez żadnej
    > autoryzacji (pin/podpis) - trochę się zdziwiłem...

    ja tak miałem po zablokowaniu karty, i to nawet nie 3-krotnie błędnym
    PINem ale jakimiś innymi operacjami sprzedawcy. Po tel odblokowaniu
    pierwsza transakcja była taka dziwna - bez podpisu i bez PINu (pisałem o
    tym na pbb)
    *** blad ***

  • 2. Data: 2008-06-25 16:01:55
    Od: "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.com>

    blad wrote:
    > zgadza się, czytając od dołu po wpłacie 224,81 saldo było 214,81
    > potem po wpłacie 55,82 podniosło się na 270,63

    Problem właśnie w tym, że NIE BYŁO wpłaty 55,82. Tylko 224.81.

> [...]
    > PINem ale jakimiś innymi operacjami sprzedawcy. Po tel odblokowaniu
    > pierwsza transakcja była taka dziwna - bez podpisu i bez PINu (pisałem o

    Identyczna sytuacja - pin zawsze dobry, a jakimś cudem karta się
    zablokowała, musiałem odblokować.

    A z ujawnieniem danych - mega wtopa z mojej strony. Byłem zmęczony.
    Screena już nie ma a karta zastrzeżona ;)

    pozdrawiam