  • 1. Data: 2008-06-25 16:14:56
    Temat: [Multibank] Od kiedy istnieje podzial na konta Comfort/Active? - zwrot oplaty
    Od: Solos <U...@p...pl>

    Witam,

    moglibyscie mi powiedziec od kiedy w Multi istnieje podzial na konta
    Comfort i Active? Pobrano mi oplate za prowadzenie rachunku My dnia 23
    maja i nadal oplata nie zostala zwrocona (a wplywy odpowiednie byly) i
    nie wiem czy mam dzwonic z awanturka czy nie :)

    Pozdrawiam,

    --
    Michal Raczko

  • 2. Data: 2008-06-25 19:44:34
    Od: Sławomir Mateuszczyk <s...@g...ZAMIEN.lp>

    Solos wrote:
    > moglibyscie mi powiedziec od kiedy w Multi istnieje podzial na konta
    > Comfort i Active? Pobrano mi oplate za prowadzenie rachunku My dnia 23
    > maja i nadal oplata nie zostala zwrocona (a wplywy odpowiednie byly) i

    Nie wiem od kiedy istnieje podział, ale u mnie opłatę już zwrócono.
    --
    Slaw

  • 3. Data: 2008-06-26 09:00:10
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    Użytkownik "Solos" <U...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:48626f03$1@news.home.net.pl...

> [...]
    > maja i nadal oplata nie zostala zwrocona (a wplywy odpowiednie byly) i nie
    > wiem czy mam dzwonic z awanturka czy nie :)

    http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=343
    10

    "03/06/2008. Wybierz taryfę Comfort, jeśli chcesz by Twoje MultiKonto ja lub
    my było zawsze bezpłatne!"

    --
    | |
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|

  • 4. Data: 2008-06-28 20:35:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dl" g3vlqr$dut$...@n...onet.pl

    > "03/06/2008. Wybierz taryfę Comfort, jeśli chcesz by Twoje MultiKonto ja lub
    > my było zawsze bezpłatne!"

    opłata za kartę 2 zł - opłata miesięczna za kartę debetową (Visa Electron),
    jeśli miesięczna wartość transakcji bezgotówkowych wyniesie min. 500zł,
    opłata za kartę jest zwracana.

    Może jednak lepiej jest mieć konto Active naprawdę za free? Bez karty ciężko
    wpłacać surowce wtórne. 1500 złotych miesięcznie musi chyba każdy wydawać :)
    na tak zwane życie. Na dodatek chyba część tych pieniędzy najpierw trafia na
    konto oszczędnościowe, z którego wraca, :) co kwotę tę uczynić może mniejszą
    nawet o połowę.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2008-06-28 22:09:14
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    napisał w wiadomości news:g467sg$qm7$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > opłata za kartę jest zwracana.
    >
    > Może jednak lepiej jest mieć konto Active naprawdę za free? [...]

    Mój cytat odnosił się wyłącznie do pytania o datę "od kiedy jest podział na
    taryfy" - cytat ze wkleiłem ze strony Multi (z tym jednym zdaniem dot.
    akurat tej taryfy, ale kluczowym była sama data).

    A odnośnie tego, co napisałeś - tak, oczywiście lepsza jest taryfa Active za
    free...

    --
    | |

  • 6. Data: 2008-06-29 12:58:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dl" g46cqd$qsv$...@n...onet.pl

    > Mój cytat odnosił się wyłącznie do pytania o datę

    A, to przepraszam... Nie zauważyłem, że chodziło tylko o datę...
    Zapewne winić tu należy za to niezauważenie moją skromność... :)
    Po prostu chciałem ukryć datę swoich imienin. ;)

    BTW -- przed laty, gdy byłem bogatszy (gdy tysiąc złotych znaczył dla
    mnie mniej więcej tyle, ile dziś znaczy dla mnie 10 złotych) wiele
    dziewcząt składało mi życzenia imieninowe...

    Ciekawe, kiedy znowu posypią się takowe życzenia?... ;)
    (czyli -- kiedy znowu będę bogaty?)

    -=-

    Wracając do Multi -- wreszcie czuję się bezpiecznie. :)
    (niczym panna z/w Always) ;)

    Multi, BGŻ, Eurobank, WBK -- wszędzie tam mogę bezpłatnie zamienić makulaturę
    w/na pieniądze. :) Na dodatek w Multi i w WBK jest (a w WBK jest ich wiele)
    konto oszczędnościowe, zaś w Eurobanku od razu wpłaca się na takowe i można
    zeń przelewać za free wielokrotnie w ciągu miesiąca... :)

    Chyba to odpłata Boska za trudności w Polbanku. Jak to było?
    Obumarłe ziarno daje obfity plon, żyjąc w kłosie. :)

    Czekam jeszcze na wpłatomaty mBanku. :)
    Życie jest piękne, gdy można spokojnie zamieniać surowce
    wtórne :) na pieniądze i gdy można tymi pieniędzmi dysponować. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'