  • 1. Data: 2010-06-01 10:40:51
    Temat: Rozbój w BGŻ
    Od: SERG <m...@p...fm>

    http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,7960415,BGZ_wyp
    laci_15_proc___jesli_WIG20_wzrosnie_o_60_proc_.html

    "...Lokata WIGor IV oferowana przez Bank BGŻ trwać będzie dwa lata.
    Oparta jest o indeks WIG20, w skład którego wchodzi 20 największych
    spółek z warszawskiej giełdy. Jeżeli w trakcie trwania inwestycji - w
    jakimkolwiek dniu - indeks wzrośnie o co najmniej 60 proc. w porównaniu
    z wartością z dnia startu inwestycji (1 lipca 2010 r.), bank wypłaci 15
    proc. zysku w skali dwóch lat, czyli 7,5 proc. w skali roku. Wzrost o co
    najmniej 60 proc. oznacza, że WIG20 musiałby się znaleźć w okolicach
    swojego historycznego maksimum z lipca 2007 r, kiedy to dotknął poziomu
    około 3850 punktów..."

  • 2. Data: 2010-06-01 10:54:18
    Temat: Re: Rozbój w BGŻ
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    SERG wrote:

> [...]
    > najmniej 60 proc. oznacza, że WIG20 musiałby się znaleźć w okolicach
    > swojego historycznego maksimum z lipca 2007 r, kiedy to dotknął poziomu

    Wszelkie tego typu oferty to rozbój. Ale trafiają na podatny grunt, ludzi
    którzy chcą grać na giełdzie, ale się boją straty ;)

  • 3. Data: 2010-06-02 05:28:03
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    SERG pisze:
> [...]
    > najmniej 60 proc. oznacza, że WIG20 musiałby się znaleźć w okolicach
    > swojego historycznego maksimum z lipca 2007 r, kiedy to dotknął poziomu

    a co jesli nie przekroczy?

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 4. Data: 2010-06-02 07:38:14
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    W dniu 02-06-2010 07:28, SlawcioD pisze:
    laci_15_proc___jesli_WIG20_wzrosnie_o_60_proc_.html

    > a co jesli nie przekroczy?

    pewnie standardowo: zysk na braku straty ;-)

    --
    http://www.surfersvillage.com/gal/

  • 5. Data: 2010-06-02 07:38:21
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    SlawcioD wrote:

    > a co jesli nie przekroczy?

    Zapewne bez procentu.

  • 6. Data: 2010-06-02 08:06:08
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...op.pl> napisał w wiadomości

    > Zapewne bez procentu.

    No to następny wskaźnik nadchodzącej korekty.

  • 7. Data: 2010-06-02 08:18:22
    Od: macieks <m...@g...com>

    Panowie, przecież jest napisane
    Lenie :)

    Jeżeli w ciągu dwóch lat trwania inwestycji indeks nie dotknie tej
    bariery, inwestorzy otrzymają 70 proc. wzrostu wartości indeksu w dniu
    zakończenia inwestycji. To dla inwestora najlepszy scenariusz.
    Zakładając, że w dniu zakończenia inwestycji indeks znajdzie się na
    poziomie o 59 proc. wyższym w porównaniu z dniem startu, zysk
    wyniósłby około 40 proc. w skali dwóch lat, a więc 20 proc. w skali
    roku.

    A jak będzie bessa

    A jeśli na giełdę przyjdzie bessa i indeks po dwóch latach znajdzie
    się pod kreską, a więc poniżej poziomu początkowego? Inwestorzy
    dostaną 100 proc. zainwestowanego kapitału. Chyba że w trakcie trwania
    inwestycji indeks dotknie bariery 160 proc. wartości indeksu z dnia
    startu. Wtedy też zarobimy 15 proc. w skali dwóch lat.

    Jedyne ryzyko, to brak dwuletnich odsetek. Chyba, że nie doczytałem
    gdzieś 'małego druczku'
    Coś jak TFI, tylko przelicznik 0,7 indeksu.

    Jakby wzrosty trwały, nieźle bym się wkurzył na miejscu kupującego tę
    lokatę.
    Mam zysk!!! 10%, 20%, 30%, 40%, 50%, 60%??? eeeee nie 15%
    :)

  • 8. Data: 2010-06-02 11:22:48
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    skippy wrote:

    > No to następny wskaźnik nadchodzącej korekty.

    Eee dlaczego? Oni pewnie zabezpieczają to sobie jakimiś opcjami tak, że
    zawsze są do przodu. Podejrzewam, że tak budują strategię opcyjną, że jeśli
    WIG nie dojdzie do szczytu to mają lekko stratę, ale mniejszą niż
    oprocentowanie lokaty, a jeśli dojdzie, to zysk wystarcza na wypłatę tego
    procentu.

  • 9. Data: 2010-06-03 19:09:57
    Od: macieks <m...@g...com>

    w porownaniu z wartoscia z dnia startu inwestycji (1 lipca 2010 r.),
    bank wyplaci 15%

    Data nie dawała mi spokoju. Bank na swoich produktach ZARABIA przede
    wszystkim DLA SIEBIE, a w drugiej kolejności jest klient. Wzrost przez
    2 lata o 60% możliwy bez problemu. Kwestia bazy, momentu startu.
    Pokrętnie rozumując ( na giełdzie nie ufam nikomu, nie mam pewnych
    transakcji) anale z BGŻ przewidują dołek w okolicach 1 lipca.

    Prawie niemożliwe :)
    Korekta teoretycznie już się kończy. Teoretycznie jeżeli była w
    standardzie 1-2-3.
    Trochę to inaczej może wyglądać jak będzie korekta 1-2-3-4-5 po ponad
    rocznych wzrostach 1-2-3-4-5.
    Się zobaczy. Kolejny możliwy scenariusz. Jeszcze (już) L :)

  • 10. Data: 2010-06-03 20:02:41
    Od: macieks <m...@g...com>

    Podobny mętlik-pętlik jak na OIL.

    http://i48.tinypic.com/5xrddd.jpg

    Byk (zielony) mamy ORGR - up
    Misio (czerwony) - no taki kanał i EURUSD- down