  • 1. Data: 2010-05-31 21:04:13
    Temat: MWTRADE
    Od: SERG <m...@p...fm>

    Siedzę w tej spółce od połowy stycznia tego roku i obserwuje jak
    systematycznie jej kurs kieruje się ku górze.
    Jestem pełen podziwu dla potencjału tej spółki.
    Myślę, że da ona jeszcze sporo zarobić, a kurs w granicach 8 zł jest jak
    najbardziej możliwy do czasu ogłoszenia wyników finansowych za II
    kwartał b.r.

  • 2. Data: 2010-05-31 22:45:53
    Temat: Re: MWTRADE
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    SERG wrote:

> [...]
    > Myślę, że da ona jeszcze sporo zarobić, a kurs w granicach 8 zł jest jak
    > najbardziej możliwy do czasu ogłoszenia wyników finansowych za II

    To może ja:

    ZAKUPY - siedzę w tej spółce... a kurs w granicach 3zł jest ....

    :D

    Jak naganiać to na całego.

  • 3. Data: 2010-06-01 04:32:16
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...op.pl> napisał w wiadomości
    > ZAKUPY - siedzę w tej spółce... a kurs w granicach 3zł jest ....
    >
    > :D
    >
    > Jak naganiać to na całego.

    MW Trade jest po prostu zbyt droga. 1 akcja jest warta mniej więcej 3-5 zł.
    Są lepsze spółki.
    Nawet moja firma ma lepsze parametry C/Z lub C/WK. Chcesz kupić moje akcje?
    ;-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 4. Data: 2010-06-01 12:17:44
    Od: SERG <m...@p...fm>

    W dniu 2010-06-01 06:32, Jan Werbiński pisze:

    > Nawet moja firma ma lepsze parametry C/Z lub C/WK. Chcesz kupić moje
    > akcje? ;-)

    A co proponujesz ?

  • 5. Data: 2010-06-01 12:33:09
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "SERG" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

    > A co proponujesz ?

    Proponuję że Ty możesz kisić przewartościowane akcje, a ja będę sobie
    inwestował w swoją firemkę. :-)))