  • 11. Data: 2010-06-03 20:57:04
    Temat: Re: Rozbój w BGŻ
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    macieks wrote:

    > Byk (zielony) mamy ORGR - up
    > Misio (czerwony) - no taki kanał i EURUSD- down

    Ot analiza techniczna :>

    Ale ja muszę przyznać, że coraz lepiej mi idzie na Forexie. Zaczyna odrabiać
    straty. Chyba powoli kumam o co chodzi w tej całej AT. Niestety nie potrafię
    tego przełożyć na obiektywne wskaźniki na których mógłbym zbudować strategię
    automatyczną :/

  • 12. Data: 2010-06-03 22:10:59
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 3 Cze, 22:57, Delfino Delphis <D...@w...op.pl> wrote:

> [...]
    > tego przełożyć na obiektywne wskaźniki na których mógłbym zbudować strategię

    Też się kiedyś bałem walut.
    Prosta reguła: lewar to samo zło, mierz pozycje do kapitału.

  • 13. Data: 2010-06-04 14:22:14
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    macieks wrote:

    > Też się kiedyś bałem walut.
    > Prosta reguła: lewar to samo zło, mierz pozycje do kapitału.

    Tego się już nauczyłem ;)