  • 1. Data: 2010-06-01 12:04:05
    Temat: Pytanie do wróżki
    Od: "Robert" <j...@o...pl>

    Witam,

    potrzebuję kupić za PLN około 20.000 EUR w perspektywie około 2 tygodni. I teraz
    pytanie: kupować dziś? czekać? Kompletnie nie znam się na mechanizmach rynków
    walutowych a szklana kula mi chwilowo nie działa. Jak sądzicie?

    Pozdrawiam i bardzo dziękuję za sugestie.

    Robert

  • 2. Data: 2010-06-01 12:07:18
    Temat: Re: Pytanie do wróżki
    Od: sorden <s...@s...com>

    Robert wrote:

> [...]
    > sądzicie?
    >
    > Pozdrawiam i bardzo dziękuję za sugestie.

    Kurs spadnie, a w najgorszym razie wzrośnie ;)

    --
    in

  • 3. Data: 2010-06-01 12:08:59
    Od: SERG <m...@p...fm>

    W dniu 2010-06-01 14:04, Robert pisze:
> [...]
    > Jak sądzicie?
    >
    > Pozdrawiam i bardzo dziękuję za sugestie.

    Ja bym nie czekał na spadki nie ma w najbliższym czasie raczej szans.

  • 4. Data: 2010-06-01 12:12:06
    Od: "Robert" <j...@o...pl>

    Użytkownik "SERG" napisał:

    > Ja bym nie czekał na spadki nie ma w najbliższym czasie raczej szans.

    Przekonałeś mnie. Dzięki.

    Pozdrawiam!

  • 5. Data: 2010-06-01 12:12:45
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Robert" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sądzicie?
    >
    > Pozdrawiam i bardzo dziękuję za sugestie.

    Kiedy byś nie kupił, to i tak nie trafisz w dołek i wtopisz.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 6. Data: 2010-06-01 12:19:39
    Od: "Robert" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Jan Werbiński" napisał:

    > Kiedy byś nie kupił, to i tak nie trafisz w dołek i wtopisz.

    Jestem drobnym przedsiębiorcą. Kupuję maszynę budowlaną w Niemczech za te 20k
    EUR. Nie chodzi o to czy wtopię czy nie nie, bo nie wtopię. Chodzi raczej o parę
    groszy ekstra w kieszeni na kilka dodatkowych flaszek Rieslingu.

    Mój """"doradca finansowy"""" z Millenium też rekomendował kupno EUR za PLN
    wcześniej niż później.

    Dziękuję za potwierdzenie tego faktu, pozdrawiam grupę i życzę udanych
    inwestycji!

    Robert

  • 7. Data: 2010-06-01 12:23:23
    Od: "Robert" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Jan Werbiński" napisał:

    > Kiedy byś nie kupił, to i tak nie trafisz w dołek i wtopisz.

    Nota bene udało mi się kupić dulary po 2,71. Beginner's luck. Szkoda, że tylko
    10k$ :(

  • 8. Data: 2010-06-01 12:33:38
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

> [...]
    > PLN wcześniej niż później.
    >
    > Dziękuję za potwierdzenie tego faktu, pozdrawiam grupę i życzę udanych

    Chcesz zarobić na kursie z ryzykiem straty, czy kupić maszynę?

  • 9. Data: 2010-06-01 12:43:36
    Od: "Robert" <j...@o...pl>

    Użytkownik "skippy" napisał:

    > Chcesz zarobić na kursie z ryzykiem straty, czy kupić maszynę?

    Kupić EUR za PLN aby zapłacić za maszynę.

  • 10. Data: 2010-06-01 12:47:48
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    > Kupić EUR za PLN aby zapłacić za maszynę.

    No to idź i kup.