  • 11. Data: 2014-02-06 18:14:02
    Temat: Re: Routery winne utracie pieniędzy przez użytkowników
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:8db686d0-2ac3-45f4-9c9a-3327341db3f7@googlegrou
    ps.com...
    W dniu czwartek, 6 lutego 2014 16:23:54 UTC+1 użytkownik ikarek napisał:

    > A dlaczego miałyby nie być skuteczne? Skoro ludzie nabierają
    > się na nigeryjskie miliony czy inne absurdalne numery :>

    No właśnie, też od razu mi się skojarzyło z Nigerią, bo
    tutaj oszust również musiał użyć podobnie zabójczej
    socjotechniki ;p żeby przekonać te osoby do dodania
    swego konta do zaufanych. Może obiecał procent
    od prośrednictwa przy przekazywaniu pieniedzy? :)

  • 12. Data: 2014-02-06 19:56:54
    Temat: Re: Routery winne utracie pieni?dzy przez u?ytkownik?w
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 6 Feb 2014 18:11:26 +0100, wiktor napisał(a):

    > A w szczególności, gdybyś miał problemy z dłuższym tekstem, skoncentruj
    > się na tej rycinie:
    > http://niebezpiecznik.pl/wp-content/uploads/2014/02/
    mbank-fake-5.jpg

    Niezaleznie od wszystkiego - sposób sformułowania tego komunikatu
    powinien włączyć wszystkie możliwe alarmy i dzwonki...

    Przecież ten tekst twarz wykrzywia podczas czytania ;/

    --
    Imka

  • 13. Data: 2014-02-06 20:14:06
    Od: Pete <n...@n...com>

    plonk

    --
    Pete

  • 14. Data: 2014-02-06 21:48:10
    Od: Joossef <x...@g...com>

    mbank-fake-5.jpg

    > Niezaleznie od wszystkiego - sposób sformułowania tego komunikatu
    > powinien włączyć wszystkie możliwe alarmy i dzwonki...
    >
    > Przecież ten tekst twarz wykrzywia podczas czytania ;/

    Wszystko tłumaczy zawartość otwartych kart w przeglądarce na screenie:
    Peja / Slums Attack, Sexi sukienka, Facebook i mBank.
    Wszystko układa się w jedną całość :)

    --
    Pozdrawiam,
    Joossef

  • 15. Data: 2014-02-07 09:28:34
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 06.02.2014 wiktor <...@i...invalid> napisał/a:

    > Akurat SMS to mały pikuś. Pete wytłumaczył, dlaczego.

    Pikuś jak pikuś. Ale fakt, dopiero screen na niebzpieczniku
    wszystko wyjaśnił. Ani na pclab ani wcześniej na wybiórczej
    nie napisali dokładnie, co miał niby zatwierdzać (a nie co
    rzeczywiście zatwierdzał) ten sms.

    A tu się oczywiście zgadzam w 100%.

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 16. Data: 2014-02-08 01:51:32
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Wszystko tłumaczy zawartość otwartych kart w przeglądarce na screenie:
    > Peja / Slums Attack, Sexi sukienka, Facebook i mBank.

    ...i "JANUSZ" i...

    > Wszystko układa się w jedną całość :)

    :)