  • 1. Data: 2002-04-24 12:15:20
    Temat: Kredyt 120000 bez odestek przez 20 lat!
    Od: "viking" <1...@w...pl>

    Konkurs w Bankier.pl

  • 2. Data: 2002-04-24 14:18:19
    Temat: Re: Kredyt 120000 bez odestek przez 20 lat!
    Od: qubacz <q...@2...pl>

    viking wrote:

    > Konkurs w Bankier.pl

    dzieki :)
    --
    Pozdrowienia,
    gg# 84392

  • 3. Data: 2002-04-26 07:20:28
    Od: Jaroslaw Lech <e...@N...SPAM.yahoo.com>

    viking wrote:

    > Konkurs w Bankier.pl

    Podaję za (kilka wątków wyżej):

    From: "Krzysztof Sobczak" <k...@m...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: wyudzanie danych osobowych na www.bankier.pl
    Date: Fri, 26 Apr 2002 08:57:36 +0200

    Uwaga!!
    Na ww stronie pojawił sie konkurs polegający na wypełnieniu ankiety. Można
    wygrać kredyt 120 000 na 20 lat bez opłat i odsetek. Poniżej email wysłany
    do bankiera:

    Witam
    Zachęcony ciekawą wygraną wziąłem udział w ankiecie. Po jej wypełnieniu i
    wysłaniu pojawił się regulamin(wcześniej niedostępny) z którego wynika, że
    (nawet gdy wygram)nagrody na pewno nie otrzymam gdyż nie spełnię wymagań
    banku na kredyt w tej wysokości. Z racji tego iż zajmuję się zawodowo
    finansami i mam orientację co do wymogów banków przy kredycie tej wysokości
    stwierdzam że jest to nagroda tylko dla bardzo nielicznej częsci
    internautów.
    Dlatego też regulamin dostępny jest PO WYSŁANIU ankiety. Gdybym mógł
    przeczytać go PRZED wysłaniem ankiety to napewno nie wypełniłbym ankiety.
    Jest to forma wyłudzenia danych ososbowych ale w białych rękawiczkach.
    Cwaniactwo w najgorszym wydaniu bo wykorzystujące zaufanie jakim Was
    darzyłem.
    Miłego dnia.
    Krzysztof Sobczak

    Treść tego listu mam zamiar opublikować na grupach dyskusyjnych aby ostrzec
    innych przed podobnymi praktykami waszego portalu

    Pozdrowienia
    Jarek