    From: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: zyranci
    Date: Fri, 8 Aug 2003 14:31:13 +0200

    > Bralem juz w zyciu pare kredytow i nigdy nie musialem miec zyranta. Jak
    > bank chce zyranta, to zmienia sie bank i tyle.

    Problem lezy w tym, ze Ty wszystkich swoja miarka mierzysz. Ja Ci
    w dochody nie zagladam, ale sprobuj dopomniec sie o kredyt bez
    zyrantow z dochodami na wysokosci sredniej krajowej.

    Generalizujac, wydaje mi sie, ze wiele zalezy rowniez od tego
    na co ma byc ten kredyt wydany.Bo jesli na nowy model
    VW passata (bo golf "sie zrobil" malo wygodny - znam taki
    przypadek) to niech sobie sam zyruje.
    Ale (tez przypadek z zycia) bez kredytu studenckiego ani rusz
    bo ojciec na bezrobotnym a mama z pensja duuuuzo ponizej
    sredniej krajowej Jedyni poreczyciele to byli dziadkowie.

    Nie generalizuj

    MarcinP