    From: tan <t...@b...spamu.o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: zyranci
    Date: Fri, 08 Aug 2003 13:36:41 +0200

    KrzysiekPP wrote:
    > Dlaczego wlasciwie ludzie decyduja sie na zyrowanie kredytow ? Z glupoty
    > ? Checi pomozenia "znajomym" ? Przeciez to jest jak podciecie sobie zyl
    > z opoznionym zaplonem. W zyciu nikomu nie podzyrowalem i nie podzyruje,
    > a interesuje mnie skad sie biora takie ofiary ?

    Jezeli Twoje doswiadczenia z ludzmi sa tylko takie, ze zyrantow
    mozesz nazwac "glupcami" i "ofiarami", a proces zyrowania to dla
    Ciebie "podcinie sobie zyl" to wspolczuje Ci dotychczasowych
    kontaktow z ludzmi. Najwyrazniej nie byly pozytywne.
    Moje doswiadczenia sa nieco inne i bez problemu poswiadczyl bym
    za znajomych (oczywiscie nie "z zamknietymi oczami" i nie za
    wszystkich ;)).

    Natomiast bedac Twoim znajomym i czytajac te Twoja wypowiedz na
    pewno nie poswiadczyl bym za Ciebie.

    Pozdrawiam
    tan