  • 11. Data: 2004-04-13 10:05:19
    Temat: Re: zwrot podatku konto
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Czy zmiana numerów rachunków dokonywana przez banki nie uczyni dawnego
    numeru konta nieaktualnym??
    JaC

    > Podanie nowego numeru konta nie wymazuje w bazie US starego.
    > Nie ma sposobu na wydanie polecenia do US "wymazcie moj numer konta bo nie
    chce zebyscie mogli mi je zajac", a o to chodzilo tworcy watku...;-))

  • 12. Data: 2004-04-13 11:44:03
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Czy zmiana numerów rachunków dokonywana przez banki nie uczyni dawnego
    > numeru konta nieaktualnym??

    1. Pisz POD cytatem.
    2. Numer konta bedzie nieaktualny, ale tu przeciez nie chodzi o numer konta
    tylko o samo konto, ktore ciagle istnieje i informacja o tym, ze P.O. mial
    konto w banku XXX wystarczy by US mogl je skutecznie zajac.

    --
    Pozdrowienia
    ---