  • 1. Data: 2004-04-09 20:13:26
    Temat: Raiffeisen to dopiero syf!
    Od: pustelnik <p...@n...dole.posta.com>

    To co wyrabia Raiffeisen Bank Polska to sie w pale nie miesci.
    Narzekalem na Citi, ale R. to jest bajzel w pelnym tego slowa znaczeniu.
    Naliczyli mi odsteki od salda zadluzenia, zlozylem reklamacje,
    rozpatrzyli pozytywnie a odsetki naliczaja coraz wieksze. Ich biuro
    obslugi klienta to imbecyle. Przed chwila rozmawialem z panienka, ktora
    najzwyczjaniej rozlaczyla mnie!!!

    --
    arek_ymail ( . a.t . ) yahoo.co.uk

  • 2. Data: 2004-04-11 20:13:01
    Temat: Re: Raiffeisen to dopiero syf!
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > rozpatrzyli pozytywnie a odsetki naliczaja coraz wieksze. Ich biuro
    > obslugi klienta to imbecyle. Przed chwila rozmawialem z panienka, ktora

    Przeczytaj sobie na wyciagu - "Wyjatkowa jakosc uslug". Sami sie przyznaja.
    Jakies uwagi? :))

    MaciejK