  • 11. Data: 2007-06-01 13:22:41
    Temat: Re: zwrot pieniedzy na kartę - pytanie??
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "lumja" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
    news:f3ose6$s7p$1@inews.gazeta.pl...
    > Dwukrotnie zdarzyło mi sie, że zwracając jakis towar w sklepie, zwrocili
    > mi
    > pieniadze na kartę, poniewaz za towar zaplacilam kartą. I tak sie
    > zastanawiam - co w przypadku jesli juz nie jest sie posiadaczem karty
    > ktora
    > placiło sie za towar? np. kupilam cos w poniedzialek, zaplacilam karta
    > ważna
    > do wtorku, potem nie przedluzalam jej waznosci, i w srode chcę towar
    > zwrocić
    > a karty juz nie mam.

    A co ci odpowiedzieli na infolinii twojego banku?

  • 12. Data: 2007-06-01 18:18:28
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl> writes:

    > Tu jeszcze wchodzi chyba w gre , ze przy zwrocie na karte, sklep ma zwrot
    > prowizji pobranej przy sprzedazy bezgotowkowej.

    Albo i nie ma.
    Natomiast niewatpliwie jest mniej atrakcyjny dla ludzi, ktorzy go
    chca potraktowac jako bezprowizyjny bankomat.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 13. Data: 2007-06-01 19:22:35
    Temat: Re: zwrot pieniedzy na karte; - pytanie??
    Od: Robert <k...@g...pl>

    > Natomiast niewatpliwie jest mniej atrakcyjny dla ludzi, ktorzy go
    > chca potraktowac jako bezprowizyjny bankomat.

    A ja niemal zawsze korzystam z uslugi "cash back" i mam bezprowizyjny
    bankomat :)

    Robert

  • 14. Data: 2007-06-01 19:47:16
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Robert <konto200612013_usun_od_pierwszego_podkreslenia@gaze
    ta.pl> writes:

    > A ja niemal zawsze korzystam z uslugi "cash back" i mam bezprowizyjny
    > bankomat :)

    Z ta drobra roznica ze zwykle nie da sie wyjac cashbackiem np. 50 kzl.
    Gdyby sie dalo, bylby ladny oscylator (i/lub naprawde darmowy kredyt).
    --
    Krzysztof Halasa

  • 15. Data: 2007-06-02 01:40:27
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Robert" <konto200612013_usun_od_pierwszego_podkreslenia@gaze
    ta.pl> wrote in
    message news:f3prls$1nu$1@inews.gazeta.pl...

    > A ja niemal zawsze korzystam z uslugi "cash back" i mam bezprowizyjny
    > bankomat :)

    Ale to chyba dotyczy tylko kart debetowych...

    MK

  • 16. Data: 2007-06-02 21:39:06
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Ale sklepom moze sie oplacac zwrot gotówki.
    Sklepy maja nadmiar gotówki z kas.
    Mnie w Auchan grzecznie zapytali, czy ja_sie_zgodze na zwrot gotówka, zamiast na
    karte (kilkaset zl).
    JaC

  • 17. Data: 2007-06-07 22:00:21
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Krzysztofsf "

    > Tu jeszcze wchodzi chyba w gre , ze przy zwrocie na karte, sklep ma
    > zwrot
    > prowizji pobranej przy sprzedazy bezgotowkowej.

    to chyba nie jest technicznie konieczne by zwrot byl na tą samą
    kartę - sklep po prostu woli by to była ta sama karta, ale na inną tez
    potrafi zwrot zrobic
    *** blad ***

  • 18. Data: 2007-06-08 07:53:24
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Ale sklepom moze sie oplacac zwrot gotówki.
    > Sklepy maja nadmiar gotówki z kas.
    > Mnie w Auchan grzecznie zapytali, czy ja_sie_zgodze na zwrot gotówka,
    > zamiast na karte (kilkaset zl).

    W skali obrotów Auchana, takie zwroty nie mają _żadnego_ wpływu na obrót
    gotówki.