  • 1. Data: 2007-06-01 10:29:26
    Temat: zwrot pieniedzy na kartę - pytanie??
    Od: "lumja" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dwukrotnie zdarzyło mi sie, że zwracając jakis towar w sklepie, zwrocili mi
    pieniadze na kartę, poniewaz za towar zaplacilam kartą. I tak sie
    zastanawiam - co w przypadku jesli juz nie jest sie posiadaczem karty ktora
    placiło sie za towar? np. kupilam cos w poniedzialek, zaplacilam karta ważna
    do wtorku, potem nie przedluzalam jej waznosci, i w srode chcę towar zwrocić
    a karty juz nie mam.
    Czy sklep może robic jakies problemy?

  • 2. Data: 2007-06-01 10:32:25
    Temat: Re: zwrot pieniedzy na kartę - pytanie??
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    "lumja" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
> [...]
    > ważna
    > do wtorku, potem nie przedluzalam jej waznosci, i w srode chcę towar

    było o tym ostatnio, sklep może robić problemy

    ale przecież możesz dostać zwrot na konto karty, która straciła ważność, w
    tym przypadku bank powinien zapytać co z pieniędzmi zrobić...
    jeżeli karta była debetowa to nie ma problemu, z kredytówką temat może być
    trudniejszy...

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-06-01 10:39:41
    Od: "aga kulicka" <l...@W...gazeta.pl>

    wlasnie chodzi o kredytowke

  • 4. Data: 2007-06-01 10:47:48
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > wlasnie chodzi o kredytowke

    masz taką sytuację czy gdybasz?

    1. spróbuj przekonać sprzedawcę, żeby wydał gotówkę
    2. zwrot na kartę, a później tel. do banku z zapytaniem co się stanie ze
    zwróconą kasą - albo przeleją na wskazane konto albo do odbioru w kasie...

    pozdr.
    RobertS

  • 5. Data: 2007-06-01 11:15:34
    Od: "lumja" <l...@W...gazeta.pl>

    RobertS <b...@p...pl> napisał(a):

    > masz taką sytuację czy gdybasz?

    gdybam sobie:)

    musze poszukac czy jest to zgodne z prawem, skoro sklep dopuszcza mozliwośc
    czy to zwrotu twoaru czy tez chodzi o reklamację a jedynm jej rozwiązaniem
    jest zwrot gotowki to czy ma prawo stwarzac nam jakies problemy? Moim
    skromnym zdaniem nie, ale trzeba na to znaleźć umocownie prawne.

  • 6. Data: 2007-06-01 11:25:34
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

> [...]
    > jej rozwiązaniem jest zwrot gotowki to czy ma prawo stwarzac nam
    > jakies problemy? Moim skromnym zdaniem nie, ale trzeba na to znaleźć

    Kto płacił? Bank czy ty?

  • 7. Data: 2007-06-01 11:31:59
    Od: "Iwona" <c...@w...pl>

    Użytkownik "lumja" <l...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > gdybam sobie:)

    Witam, z mojego doświadczenia wynika że to sklepy sobie ustalają zasady
    zwrotu pieniędzy przy reklamacjach-zwrotach. W Auchan zwrot gotówki do
    określonej wysokości ( płaciłam za towar kartą - przy zwrocie dowiedziałam
    się że do 75 zł zwracają gotówką, a powyżej tej kwoty to już zwrot na
    kartę), Castorama - płatne kartą, zwrot na kartę, nie musi to być ta sama
    karta którą się płaciło. Czyli każdy sklep "po swojemu".

    Iwona

  • 8. Data: 2007-06-01 11:34:01
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > jest zwrot gotowki to czy ma prawo stwarzac nam jakies problemy? Moim
    > skromnym zdaniem nie, ale trzeba na to znaleźć umocownie prawne.

    placilas gotowka = zwroci gotowke
    placilas karta = zwroci kase na karte

    to jasne i logiczne, nie mozesz domagac sie zwrotu gotowki jezeli placilas
    karta, sklep wykazujac dobra wole moze zwrocic gotowke, ale na pewno NIE MA
    takiego obowiazku

    pozdr.
    RobertS

  • 9. Data: 2007-06-01 12:13:22
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 01 Jun 2007 10:29:26 +0000, lumja napisał(a):

> [...]
    > do wtorku, potem nie przedluzalam jej waznosci, i w srode chcę towar zwrocić

    To przeczytaj:

    6...@4...com

  • 10. Data: 2007-06-01 12:20:25
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    RobertS <b...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > karta, sklep wykazujac dobra wole moze zwrocic gotowke, ale na pewno NIE MA

    Tu jeszcze wchodzi chyba w gre , ze przy zwrocie na karte, sklep ma zwrot
    prowizji pobranej przy sprzedazy bezgotowkowej.