  • 1. Data: 2002-11-18 23:15:33
    Temat: zwrot kasy po nieudanym zakupie w sklepie wirtualnym - jak dlugo czekac?
    Od: Dawid Lorenz <e...@m...org>

    niedawno próbowałem zarejestrować domenę w serwisie
    www.namebargain.com. 16 listopada z mojej karty Inteligo została
    ściągnięta należność w wysokości $8.88, niestety dzień później okazało
    się, że rejestracja domeny nie może dojść do skutku. firma napisała
    mi, że w związku z zaistniałą sytuacją, kasa zostanie mi zwrócona na
    kartę. na pytanie jak długo mam na to czekać, odpowiedziano, że jest
    to zależne od firmy obsługującej moja kartę.

    zatem mam pytanie do grupowiczow, czy ktoś już taki temat "przerabiał"
    i ile w praktyce trwa zwrot pieniędzy na kartę Inteligo? czy jest to
    kwestia kilku(-nastu?) dni czy raczej miesiąc lub więcej?

    --
    [del] * http://btsearch.org * wyszukiwarka stacji bazowych GSM

  • 2. Data: 2002-11-19 00:24:58
    Od: "Mariusz Miechowski" <f...@p...onet.pl>

    > zatem mam pytanie do grupowiczow, czy ktoś już taki temat "przerabiał"
    > i ile w praktyce trwa zwrot pieniędzy na kartę Inteligo? czy jest to
    > kwestia kilku(-nastu?) dni czy raczej miesiąc lub więcej?
    Standardowo 14 dni, kilka razy miałem nieprzyjemność, max do 20 dni było.

    --
    Friend - sdi, cienki tansfer
    http://friend.pagi.pl/

  • 3. Data: 2002-11-20 11:06:21
    Od: Dawid Lorenz <e...@m...org>

    Dawid Lorenz <e...@m...org> wyznał(a):
    > zatem mam pytanie do grupowiczow, czy ktoś już taki temat "przerabiał"
    > i ile w praktyce trwa zwrot pieniędzy na kartę Inteligo? czy jest to
    > kwestia kilku(-nastu?) dni czy raczej miesiąc lub więcej?

    pragnę uprzejmie wszystkich grupowiczów poinformować, że przed
    momentem otrzymałem zwrot kasy na swoją kartę Inteligo w rzeczonej
    sprawie. tak więc od przeprowadzenia nieudanej transakcji do zwrotu
    kwoty minęły zaledwie 4 dni. :)

    --
    [del] * http://btsearch.org * wyszukiwarka stacji bazowych GSM