eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankizwrot kasy po nieudanym zakupie w sklepie wirtualnym - jak dlugo czekac? › zwrot kasy po nieudanym zakupie w sklepie wirtualnym - jak dlugo czekac?
    From: Dawid Lorenz <e...@m...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: zwrot kasy po nieudanym zakupie w sklepie wirtualnym - jak dlugo czekac?
    Date: Tue, 19 Nov 2002 00:15:33 +0100

    niedawno próbowałem zarejestrować domenę w serwisie
    www.namebargain.com. 16 listopada z mojej karty Inteligo została
    ściągnięta należność w wysokości $8.88, niestety dzień później okazało
    się, że rejestracja domeny nie może dojść do skutku. firma napisała
    mi, że w związku z zaistniałą sytuacją, kasa zostanie mi zwrócona na
    kartę. na pytanie jak długo mam na to czekać, odpowiedziano, że jest
    to zależne od firmy obsługującej moja kartę.

    zatem mam pytanie do grupowiczow, czy ktoś już taki temat "przerabiał"
    i ile w praktyce trwa zwrot pieniędzy na kartę Inteligo? czy jest to
    kwestia kilku(-nastu?) dni czy raczej miesiąc lub więcej?

    --
    [del] * http://btsearch.org * wyszukiwarka stacji bazowych GSM