  • 1. Data: 2003-02-25 13:25:12
    Temat: zoo w mbanku
    Od: "Adam_mb" <m...@i...pl>

    Czy ktos slyszal o mozliwosci, zeby spolka z o.o. mogla miec firmowe konto w
    mbanku? Przede wszystkim chodzi mi o mozliwosc przyjmowania platnosci
    przelewami od innych klientow mBanku - te przelewy chodza on-line i to jest
    bardzo powazna zaleta.

    Tylko nie piszcie o BRE i interbresoku, bo to dziadostwo jakich malo... o 12
    w poludnie system jest odswiezony z 6 rano. Przelewy mbank-"duzy BRE" chodza
    jak eliksiry itd.

    Czy jedynym rozwiazaniem jest zalozenie dodatkowej spolki (nie z o.o.), ktora
    bedzie mogla miec firmowe konto w mBanku?
    No i ten sam problem jest z Inteligo ;)

    --
    <xml-sig>
    Adam

  • 2. Data: 2003-02-26 22:14:28
    Temat: Re: zoo w mbanku
    Od: "Krzysztof" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Adam_mb" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos slyszal o mozliwosci, zeby spolka z o.o. mogla miec firmowe konto
    > mbanku? Przede wszystkim chodzi mi o mozliwosc przyjmowania platnosci

    Obsługa spółek prawa handlowego takich jak zoo lub sa wiąże się z większymi
    wymaganiami dla funkcjonalności np zarząd kilkuosobowy - podpisywanie
    przelewów na dwie ręce itp itd.