  • 1. Data: 2003-02-25 13:13:02
    Temat: Pekao SA na zawsze :)
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Jakos wrzesniu lub pazdzierniku roku panskiego 2001 zlikwidowalem
    konto w Pekao SA. (ech jak ja glupi wtedy liczylem na VC w Fortisie ;)
    Zadnego potwierdzenia likwidacji nie dostalem, prosilem o zaprzestanie
    wkorzystywana danych marketignowych, jednak pani nedysponentka
    popatrzyla na mnie z usmiechem poblazliwym i stwierdzila, ze bank musi
    te dane przez jakis czas utrzymywac, a ja nie musze sie obawiac nic
    nie dostane...

    Jakis czas potem (po roku? trzebaby popartzec w warchiwum pbb)
    dostalem informacje, iz szczesliwie zmienil sie numer mojego rachunku
    (ktorego przeciez daaawno nie mialem). No i po pierwszym wyciagu
    miesiac pozniej - udalem sie do kochanej placowki, ktora w ktorej
    spedzilem tyle czasu czytajac jakies rzeczy i liczac ile jeszcze osob
    jest przede mna.
    Nowa juz pani - przerazila sie, gdy to zobaczyla, no i zamknela konto,
    martwiac sie kto pokryje koszty "funkcjonowania" zamknietego konta...
    Dostalem nawet jakies ksero, w ktorym opisano moja sytuajcje i
    przekazano "wyzej".
    No i co ja dostalem po pol roku???
    No tak - te osoby, ktore maja tam konto pewnie sie domyslaja - ladna
    ksiazkczke o nowych uslugach, ladna nformacje, ze moj pakiet studencki
    teraz bedzie kostowal 4 zl, a nie jak dotychczas 3.
    Coz - milo, ze mnie chcieli o tym poinformowac, ale do diabla czy oni
    nie moga przestac?
    Czy jak odrastajace lby hydry beda mnie zalewali tymi swoimi ulotkami
    co jakis czas.... Ech, kochane Pekao.
    I znowu bede musial przejsc sie do placowki, usmiechnac sie ladnie i
    oddac im korespondencje... (pomijajac, ze zjamie to pol godziny...)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-02-25 13:39:33
    Temat: Re: Pekao SA na zawsze :)
    Od: "Vei" <a...@g...pl>

    No ja szczesliwie mialam mniejszego pecha i po zamknieciu konta nigdy nic
    nie dostalam :)))

    Pozdrawiam i zycze cierpliwosci.

  • 3. Data: 2003-02-25 13:42:54
    Temat: Re: Re: Pekao SA na zawsze :)
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Feb 25, 2003 at 03:50:15PM +0100, Radoslaw Dabrowski wrote:

    >P.S. Jej brat tez potem zamknal tam konto i mial taka sama sytuacje, tyle,
    >ze po ok. miesiacu okazalo sie, ze jeszcze czegos nie policzyli i kazali
    >mu doplacic iles tam zlotych, a on poszedl i zrobil awanture, ze wszystko
    >bylo policzone przy zamknieciu konta i juz mu jak na razie nic nie
    >przysylaja :-)

    Chyba sobie w pekaosa otworze rachunek.

    --

    --w

  • 4. Data: 2003-02-25 13:54:26
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Wojtek Piecek wrote:
    > Chyba sobie w pekaosa otworze rachunek.

    No to, ze przy samym zamykaniu konta mialem przeboje to juz pomijam ;)
    3 razy podchodzilem.
    Raz (moja wina) zapomnialem o platnosci za Idee - jeszcze nie lyknalo
    PZ z BZWBK, a obciazylo karte - pozniej doplacilem odpowiednia kwote
    (konto juz bylo zamkniete), a potem jeszcze raz musialem przykjc,
    zeby... pobrac 11 groszy odsetek (przy czym Pan sama wplacila bodaj 3
    zl za ciagle dzialajce kont - diabli widza dlaczego... P)

  • 5. Data: 2003-02-25 13:55:34
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

> [...]
    > I znowu bede musial przejsc sie do placowki, usmiechnac sie ladnie i
    > oddac im korespondencje... (pomijajac, ze zjamie to pol godziny...)

    nie warto
    zamknalem swoje eurokonto w kwietniu 1998 roku
    do tej pory dostaje od nich nowe regulaminy, informacje o zmianach numerow
    kont itp

    tez dostalem ladna ksiazeczke o wprowadzeniu jakiegos pakietu bezpieczenstwa
    dla posiadaczy eurokonta

    bylem raz wyjasniac to i wiecej mi sie nie chce
    niestety oddzial w moim miescie jest czynny do 17 wiec nie mam wiekszych
    szans by
    po pracy zdazyc by wskoczyc do nich - wiec oni dalej przysylaja

    PiotR

  • 6. Data: 2003-02-25 13:58:41
    Temat: Re: Re: Re: Pekao SA na zawsze :)
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Feb 25, 2003 at 02:54:26PM +0100, Michal 'Amra' Macierzynski wrote:

> [...]
    >zeby... pobrac 11 groszy odsetek (przy czym Pan sama wplacila bodaj 3
    >zl za ciagle dzialajce kont - diabli widza dlaczego... P)

    Cos jak moje przesiadki z bigu do millenium.

    Musze znalesc te pare minut i potuptac z pracy do pekaosa ;-)

    --

    --w

  • 7. Data: 2003-02-25 14:09:28
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał(a):

    <ciach>
    mam dokladnie to samo :(
    + ostatnio 2 upomnienia za brak zadeklarowanych wplywow
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 8. Data: 2003-02-25 14:13:43
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Musze znalesc te pare minut i potuptac z pracy do pekaosa ;-)

    Ja ostatnio tuptalem z oddzialu do innego oddzialu Pekao, bo okazalo sie, ze
    akurat tam gdzie zaszedlem nie sa on-line i nie maja dostepu do mojego
    rachunku biezacego, z którego wykonuje, na szczescie juz rzadkie, operacje z
    pieczatka :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 9. Data: 2003-02-25 14:19:36
    Temat: Re: Re: Re: Re: Pekao SA na zawsze :)
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Feb 25, 2003 at 03:13:43PM +0100, Robert Wicik wrote:

> [...]
    >rachunku biezacego, z którego wykonuje, na szczescie juz rzadkie, operacje z

    Przeciez powiedzialem ze pojde, dobra? ;-)

    A przykopie teraz mojemy ukochanemu RB ktore sie uparlo ze dla
    bezpieczenstwa klienta nie przyjmuje przelewow jesli nie zgadza sie
    (lub _moze_ sie nie zgadzac) jakis fragment z danych adresata. Czyli
    jesli moja lepsza polowa ma dzielone nazwisko, to juz ani na stare ani
    na tylko moje nie dojdzie. Dla bezpieczenstwa, rzecz jasna.

    --

    --w

  • 10. Data: 2003-02-25 14:50:15
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    Moja dziewczyna miala podobna sytuacje z tym bankiem. Zamknela konto
    jakies pol roku temu. Kazali nawet poczekac tydzien na ewentualne
    splyniecie danych dot. platnosciami karta, ale nic nie bylo. Naliczyli
    odsetki i przelali na inne konto (jej brata), bo do reki nie chcili
    wyplacic :-) Dostala jakies papierki o zamknieciu konta. Jakies 2 tyg.
    temu dostala wyciag z tegoz banku, na ktorym to widnieje saldo 0,11 PLN,
    czyli konto nadal jest aktywne :-) No i musiala isc jeszcze raz, zeby
    zamknac po raz drugi zamkniete juz pol roku temu konto i wyplacic te 11
    gr.
    Ciekaw jestem, kiedy trzeba bedzie po raz kolejny zamknac to konto :-)

    Radek