  • 1. Data: 2003-02-25 12:30:30
    Temat: Lukas i kredyt
    Od: zalogowany <z...@g...pl>

    Mam pytanie.
    Za każdym razem gdy dzwonie do Lukas'a z prośbą o kredyt ( a dzwonie od
    roku) musze podac swoje dane osobowe, dochody i takie tam. I za każdym
    razem dowiaduję się że nie mogę dostać kredytu. Ale za to moga mi
    skredytowac zakupy na towary.

    Czy tak jest zawsze w tym "banku"?

    Powiedzcie mi proszę, potrzebuję wziąć kredyt na ok 8-9 tyś PLN. GDZIE?

    Pozdr.

    Zalogowany

  • 2. Data: 2003-02-25 12:36:03
    Temat: Re: Lukas i kredyt
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    zalogowany wrote:
    > Powiedzcie mi proszę, potrzebuję wziąć kredyt na ok 8-9 tyś PLN.
    > GDZIE?

    Jesli nie spelniasz wymogow banku to pewnie nigdzie.
    Przypomnij sobie czy moze zalegasz ze splata jakiegos kredytu, albo
    czy masz odpowiednia zdolnosc kredytowa.
    Warto tez zapytac sie w Lukasie podou odmowy kredytu./

  • 3. Data: 2003-02-25 12:52:49
    Od: zalogowany <z...@g...pl>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Jesli nie spelniasz wymogow banku to pewnie nigdzie.
    > Przypomnij sobie czy moze zalegasz ze splata jakiegos kredytu, albo
    > czy masz odpowiednia zdolnosc kredytowa.
    > Warto tez zapytac sie w Lukasie podou odmowy kredytu./

    Nie zalegam nigdzie. Bedzie to moj pierwszy kredyt w zyciu. Zdolność
    posiadam, to wiem na 100%. A o lukasie chce zapomnieć.

  • 4. Data: 2003-02-25 13:30:13
    Od: "Michał Krzemiński" <n...@h...pl>

    Użytkownik "zalogowany" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > skredytowac zakupy na towary.
    >
    > Czy tak jest zawsze w tym "banku"?
    >
    > Powiedzcie mi proszę, potrzebuję wziąć kredyt na ok 8-9 tyś PLN. GDZIE?

    Miałem ten sam problem.
    Kupiłem na raty cos tam i od tej pory bez problemu spełniam warunki mimo iz
    nie zarabiam duzo więcej.
    Raty wziąłem na 6 mies.

    Pozdrawiam
    MK

  • 5. Data: 2003-02-25 21:03:07
    Od: t...@p...onet.pl

    > Nie zalegam nigdzie. Bedzie to moj pierwszy kredyt w zyciu. Zdolność
    > posiadam, to wiem na 100%. A o lukasie chce zapomnieć.

    Może w KB. Kredyt nazywa się chyba "Walentynkowy". Oprocentowanie 10%.

  • 6. Data: 2003-02-26 11:16:27
    Od: "valet" <v...@w...pl>

> [...]
    > roku) musze podac swoje dane osobowe, dochody i takie tam. I za każdym
    > razem dowiaduję się że nie mogę dostać kredytu. Ale za to moga mi

    Powód jest prostszy niż myślisz - Lukas Bank od pewnego czasu nie udziela
    kredytów gotówkowych klientom "z ulicy". Dlatego też aby takowy uzyskać
    musisz wykazać się (u nich) pozytywną historią kredytową. Jeśli takowej nie
    posiadasz - wystarczy zakupić jakiś towar w systemie sprzedaży ratalnej
    LUKAS S.A. i "ładnie" spłacić :) - co też w zawoalowany sposób radzili Ci na
    infolini.
    Dla Twojej wiadomości: min. kredyt to 50 zł.

    Pozdrawiam
    Piotrek