  • 1. Data: 2007-07-20 23:02:39
    Temat: znowu VWBankDirect
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Malo tu sie jakos slyszy o VW. Szkoda, w sumie jestem zadowolonym
    klientem. Co prawda ich interface na www dziala toporniej niz mbankowy
    (tez multiplatformowe), ale ich infolinia jest o niebo lepsza.

    Ale do rzeczy...
    Mam ci ja konto e-direct. Takie najprostsze. Place 60zl rocznie i reszta
    mnie nie obchodzi. Przelewy za darmo, karta Visa Electron.

    Teraz sie zastawiam nad upgradem do tzw. pakietu srebrnego. No i tu
    pytanie: co ja otrzymam za te 60zl wiecej? Podobno wypukla karte
    debetowa (nie KK) Visa i jakies ubezpieczenie. Czy ktos moze to
    przerabial?

    O upgradzie pomyslalem dopiero teraz jak dowiedzialem sie ze nie
    przewalutowywuja podwojnie przy transakcjach poza strefa Euro i nie
    pobieraja za to oplaty.

    Tylko, ze jakos malo widzialem w UK, Egipcie, Turcji naklejek z napisem
    Visa Electron, wiec ten 'upgrade' dlatego mysle o tej wypuklej karcie.
    Dotad uzywalem KK Visa Classic w innym banku, ktory pobiera 2 % za
    przewalutowywanie x2.

    Pozdr
    TA

  • 2. Data: 2007-07-21 06:50:24
    Temat: Re: znowu VWBankDirect
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    T...@s...in.the.world napisał(a):

> [...]
    >
    > O upgradzie pomyslalem dopiero teraz jak dowiedzialem sie ze nie
    > przewalutowywuja podwojnie przy transakcjach poza strefa Euro i nie

    Chyba wygodniej i taniej bedzie przeniesc posiadana karte do Polbanku

    "Karta kredytowa Polbanku jest również idealnym rozwiązaniem na tanie zakupy za
    granicą. Dokonywane za jej pośrednictwem transakcje, przeliczane są bezpośrednio z
    waluty obcej na złotówki i to bez żadnych prowizji, podczas gdy wiele innych banków
    przelicza transakcje najpierw na euro lub dolary, a dopiero potem na złotówki.
    Karta Polbanku to także gwarancja bezpieczeństwa, gdyż jest ona zabezpieczona przed
    nieuprawnionym użyciem. Niewątpliwą jej zaletą jest także to, że każdy posiadacz
    karty otrzymuje bezpłatne ubezpieczenie na życie."

  • 3. Data: 2007-07-21 07:37:15
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-07-21 01:02, T...@s...in.the.world
    stwierdził, że:
> [...]
    > pytanie: co ja otrzymam za te 60zl wiecej? Podobno wypukla karte
    > debetowa (nie KK) Visa i jakies ubezpieczenie. Czy ktos moze to

    Przerabiał, kursy też. Wprawdzie, głównie dla ubezpieczenia, zamieniłem
    sobie później srebrny na złoty, ale karta faktycznie interesująca. Jest
    to debetówka Visy z bardzo dobrymi przelicznikami.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 4. Data: 2007-07-21 09:00:40
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <f7sabg$kcb$1@inews.gazeta.pl>,
    "Krzysztofsf " <k...@g...pl> wrote:

    > Chyba wygodniej i taniej bedzie przeniesc posiadana karte do Polbanku

    Polbank odpada. Obsluga dziala tylko pod Windows.

    TA

  • 5. Data: 2007-07-21 09:29:50
    Od: "Karoll" <k...@w...plNOSPAM>

    > Polbank odpada. Obsluga dziala tylko pod Windows.

    A komu to przeszkadza? Chyba gobrowiczom.
    Ja zawsze chwale

    jkolina

  • 6. Data: 2007-07-21 09:36:19
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    Karoll <k...@w...plNOSPAM> napisał(a):

    > A komu to przeszkadza? Chyba gobrowiczom.

    Podaj jeszcze jeden bank, w ktorym nie mozna wykonywac operacji spod Linuxa.
    jeszcze jeden....

    Przy okazji - vista tez u nich nie dziala.

  • 7. Data: 2007-07-21 12:05:38
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <f7sk2j$o6d$1@inews.gazeta.pl>,
    "Krzysztofsf " <k...@g...pl> wrote:

    > Podaj jeszcze jeden bank, w ktorym nie mozna wykonywac operacji spod Linuxa.
    > jeszcze jeden....

    Ale nie chodzi (tylko) o Linuxa. Chodzi o to, ze w Polbanku dozwolony
    jest JEDEN system operacyjny.

    TA

  • 8. Data: 2007-07-21 12:07:28
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <f7sjmh$22m$1@news.onet.pl>,
    "Karoll" <k...@w...plNOSPAM> wrote:

    > A komu to przeszkadza? Chyba gobrowiczom.
    > Ja zawsze chwale

    Nie wiem co tam chwalisz. Ja od kilkunastu lat swiadomie nie uzywam
    Windowsa. Ani w pracy ani w domu. Czy w zwiazku tym mam kupic osobny
    komputer tylko do obslugi POLBANKu?

    TA

  • 9. Data: 2007-07-21 12:09:35
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <T...@n...onet.pl>,
    T...@s...in.the.world wrote:

    > Polbank odpada. Obsluga dziala tylko pod Windows.

    No i gdzie ta wygoda (pisalem ze nie mam dostepu do Windows).

    TA

  • 10. Data: 2007-07-21 12:11:05
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <f7sd4s$b3j$1@news.dialog.net.pl>,
    Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl> wrote:

> [...]
    > sobie później srebrny na złoty, ale karta faktycznie interesująca. Jest
    > to debetówka Visy z bardzo dobrymi przelicznikami.

    A gdzie ja znajde szczegoly tego ubezpieczenia?
    Najbardziej intersuje mnie OC i turystyczne, ale nie moge znalezc
    szczegolow na ich stronie. Jedynie wartosci polis.

    TA