  • 1. Data: 2007-07-20 19:52:30
    Temat: Kredyt hipoteczny a BRKN?
    Od: k...@t...pl

    Witam!

    Czy możliwe jest zaciągnięcie kredytu hipotecznego, kiedy jeden z
    małżonków jest w BRKN a mają wspólnotę majątkową?
    Dodam, że w BRKN znalazł sie z błahego powodu (nie zmknięty
    rachuchunek oszczednościowy, powstałe z tego tytułu zaległości).
    Jeżeli tak, to w jakim banku można sie starać i jakie kroki podjąć?

    Z góry dziekuję za wszelkie informacje!

  • 2. Data: 2007-07-23 07:22:49
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny a BRKN?
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Moze Dom Bank, ale tam moga przywalic diabelskie odsetki...
    GE Money Bank ma w swoim kalkulaturze
    pole: "czy klient jest na czarnej liscie"...

  • 3. Data: 2007-07-23 07:28:00
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik <k...@t...pl> napisał

> [...]
    > rachuchunek oszczednościowy, powstałe z tego tytułu zaległości).
    > Jeżeli tak, to w jakim banku można sie starać i jakie kroki podjąć?

    ---

    A kiedy ten wpis zostal dokonany? Sciagnales raport
    ze Zwiazku Bankow Polskich?

    Wg prawa taki wpis moze widniec przez dwa lata,
    ale znam dziesiatki przypadkow, kiedy na prosbe
    klienta wpis znikal w ciagu miesiaca.

    Neko

  • 4. Data: 2007-07-23 10:08:59
    Od: k...@t...pl

    On 23 Lip, 09:28, "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl> wrote:
> [...]
    > ze Zwiazku Bankow Polskich?
    >
    > Wg prawa taki wpis moze widniec przez dwa lata,
    > ale znam dziesiatki przypadkow, kiedy na prosbe

    O sprawie dowiedzieliśmy się od MIllennium, tam staramy się o kerdyt
    hipoteczny.W BRKN jestem od marca tego roku.

    Dostaliśmy pismo od banku PKO BP ,że zadłuzenie wynikało z niedopłaty
    na ROR i klient dobrowolnie dokonał wpłaty w dniu...tak więc pozostaje
    bez zobowiązań wobec banku...

    No ale nadal na czarnrj liście..
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2007-07-23 11:07:58
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik <k...@t...pl> napisał

    > Dostaliśmy pismo od banku PKO BP ,że zadłuzenie wynikało z niedopłaty
    > na ROR i klient dobrowolnie dokonał wpłaty w dniu...tak więc pozostaje
    > bez zobowiązań wobec banku...

    No to szybko pismo do PKO BP (najlepiej do zamiejscowego oddzialu CRW)
    z wyjasnieniem sytuacji i z prosba o usuniecie wpisu. Na 90% to zrobia.

    Neko