  • Data: 2019-07-16 17:26:25
    Temat: Re: zmiany ... zmiany
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 16 lipca 2019 16:27:26 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:

    > Szczególnie wklepywanie PIN-a gdy cały autobus patrzy, jak kupujesz bilet za 1,30
    zł.

    Specjalnie masz jedną kartę do kupowania biletów?
    To nawet nie jest zły pomysł, debetówka i 100zł na koncie albo KK z 500zł limitu.
    Hmm, ale trzeba mieć do niej inny PIN, inaczej bez sensu - mi póki co udaje się na 21
    kartach (i 8 żony) mieć ten sam PIN ;>
    Właściwie w historii wyłamywały się tylko te popierdółki, które kazały za zmianę
    płacić - ZTCP to VW (ci to byli rekordziści - przysłali mi w kopercie PIN 2888) i
    nest, być może jeszcze KK eurobanku.

    Więc doczytaj - CO PIĄTA transakcja pikaczowa na mniej niż 50zł (a miało już być
    100zł) z PINem - a każde wpisanie PIN (oby, bo może będzie wymaganie użycia chipu,
    jak we wczesnych implementacjach visa'y) licznik resetuje.