  • 1. Data: 2006-06-23 17:52:09
    Temat: zmiany w kredytach walutowych?
    Od: "JAPO" <s...@j...pl>

    gdzie w internecie można znależć konkretne informacje na temat zmian w
    przepisach związanych z kretydami zaciąganymi w walutach? Chodzi mi o zmiany
    które mają wejść w zycie pod koniec czerwca..

  • 2. Data: 2006-06-23 19:31:07
    Temat: Re: zmiany w kredytach walutowych?
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "JAPO" wrote

> [...]
    zmiany
    > które mają wejść w zycie pod koniec czerwca..

    w google wpisz "zmiany w kredytach walutowych"
    i wszystko widać

    Mirek
    http://kredytbankowy.com