  • 61. Data: 2007-08-12 13:22:35
    Temat: Re: zmiana numeru telefonu w Mbank - radzę uważać
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    to nie ja tylko pieprzona strona google wysyla te same posty, fiucie

    Moja rada - załóż sobie tradycyjne konto. Google cię przerasta a co dopiero
    wirtualny bank

    Tomek

  • 62. Data: 2007-08-12 13:45:48
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <f9mda6$keo$1@news.onet.pl>, "Tomek" <b...@o...pl> wrote:

    > Jestem zadowolonym klientem. Trochę myslenia i praktycznie nie ma się czego
    > czepiać.
    > Mam konta w BP, WBK,Lukasie,Citibanku i mbank wypada z nich najlepiej.

    Ojej. to ja juz nie bede sprawdzal tych pozostalych.

    TA

  • 63. Data: 2007-08-12 13:51:24
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 12 sierpnia 2007 14:23
    (autor WAM
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <e...@4...com>):

    > Karte SIM tez moga mi ukrasc wirtualnie :) Nieuczciwy pracownik
    > operatora moze zrobic nowego SIMa z moim numerem :)

    Taaaaaaaaaaa.... Teoretycznie pewne tak...

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 64. Data: 2007-08-12 13:52:08
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 12 sierpnia 2007 14:33
    (autor Wojciech Nawara
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <f9muce$nth$4@kushnir.sileman>):

    > Oczywiście - systemy do masowych przelewów są. Dla klientów
    > korporacyjnych w odrębnych systemach.
    > Nikt o zdrowych zmysłach nie będzie tego oferować klientom
    > indywidualnym...

    No i to jest przykre... Bo MSP też miewa więcej przelewów.... A taki system
    nie byłby zbyt skomplikowany.

  • 65. Data: 2007-08-12 14:46:57
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 11 Aug 2007 23:23:56 +0200, w <f9l9dd$vpt$4@news.onet.pl>, Wrak Tristana
    <n...@s...pl> napisał(-a):

    > No ja też mało, ale nie widzę związku....
    >
    > Dopytuję, bo hasła esesmanowe to był jeden z większych prezentów jaki dał mi
    > mBank...

    Ja nie korzystam. Nie jestem ciekawy przekonywać się jak one dochodzą, gdy
    browsuję z telefonu, ale może to jakoś działa :).

    > I nie rozumiem jak ktoś może z nich nie korzystać :D

    W przeciwieństwie do sms-ów, lista u mnie zawsze dochodzi z szuflady do rąk
    (vide archiwum).

  • 66. Data: 2007-08-12 15:09:06
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 12 sierpnia 2007 16:46
    (autor r...@a...net.pl
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <0...@4...com>):

    > Ja nie korzystam. Nie jestem ciekawy przekonywać się jak one dochodzą, gdy
    > browsuję z telefonu, ale może to jakoś działa :).

    No tak jak każde inne esesmany....

    > W przeciwieństwie do sms-ów, lista u mnie zawsze dochodzi z szuflady do
    > rąk (vide archiwum).

    Tylko że telefon noszę ze sobą... A listy nie. Noszenie listy jest
    niewygodne i niebezpieczne. A telefon mam bo mam, z powodu konieczności
    mania telefonu.

    A esesmany do tej pory działają mi bezbłędnie (Polkomtel). Biorąc pod uwagę,
    że mBank jest operatorem GSM również, to pewnie skuteczność dochodzenia
    jest taka, jak każdych innych esesmanów nie z bramek WWW, ale z centrów
    esesmańskich.

    Jedyny argument jaki do mnie jak na razie trafia, to wykonywanie
    kilkudziesięciu przelewów dziennie... Wtedy klikanie w telefonie może być
    mniej wygodne. Choć z drugiej strony, lista ma 48 haseł, list maksymalnie
    można mieć 5, więc aktywowanie kolejnych list i ich codzienne zamawianie
    też nie wygląda wygodnie. Ja bym wtedy raczej stawiał na telefon podłączony
    na stałe do kompa i aplikację wyłapującą przychodzące esesmany

  • 67. Data: 2007-08-12 15:28:59
    Od: "Padre" <s...@e...wroc.pl>

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał...

    > W odpowiedzi na pismo z niedziela, 12 sierpnia 2007 01:34
    > (autor Kamil Jońca
    > publikowane na pl.biznes.banki,
    > wasz znak: <5...@n...onet.pl>):

    > Tyle, że wtedy zasięg Internetu też chyba jest znikomy :D

    Masz rację.
    Oczywiście jeżeli nie ma tam dostępu innego, niż przez GSM... :->

    Sławomir Pacha

  • 68. Data: 2007-08-12 19:34:46
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    t...@w...pl napisał(a):

    > Chyba nie zrozumiales mojego postu i sie madrzysz. Bylem w oddziale z
    > dowodem!

    mbank nie ma odzialow wiec nie wiem gdzie i komu pokazales swoj dowod

  • 69. Data: 2007-08-12 19:37:25
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    WAM napisał(a):

    > Ja nie korzystam :) Z powodu wiekszego prawdopodobnienstwa kradziezy
    > telefonu niz karty hasel :) Wowczas do czasu "odtworzenia" karty SIM
    > lub zmiany numeru telefonu w systemie banku nie mialbym dostepu do
    > przelewow jednorazowych.

    Przeciez mozna aktywowac hasla jednorazowe i to chyba nie majac telefonu

  • 70. Data: 2007-08-12 20:20:09
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 12 Aug 2007 21:37:25 +0200, Jan Strybyszewski <g...@o...pl>
    wrote:

    >Przeciez mozna aktywowac hasla jednorazowe i to chyba nie majac telefonu
    Byc moze *chyba* masz racje ;) Jednak dla mnie wygodniejsza jest
    karta. Statystycznie rzecz biorac czesciej mam przy sobie karte niz
    telefon :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl