  • 101. Data: 2007-08-13 22:29:37
    Temat: Re: zmiana numeru telefonu w Mbank - radzę uważać
    Od: "Padre" <s...@e...wroc.pl>

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał...

    > W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 13 sierpnia 2007 23:32
    > (autor Krystian Zaczyk

    > Do rozmów?

    Dyskutujemy o rozmowach, czy o sposobie autoryzacji?

    > No też takiej nie udowadniam... Tylko miejsca gdzie jest ona fałszywa są wg
    > mnie sporadyczne.

    Z Twojego punktu... siedzenia to tylko tak wygląda.
    W rzeczywistości takich miejsc jest niemało.

    Sławomir Pacha
    PS Wliczając w to choćby mój letni domek niedaleko Wrocławia. Górki, zero GSM w
    środku,
    na polu czasem jedna kreska, a dostęp do sieci przez stacjonarny telefon
    (pociągnięty od sąsiada). Dlatego, póki co nie zmieniłbym karty z kodami na SMS-y.

  • 102. Data: 2007-08-13 23:05:48
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 14 sierpnia 2007 00:29
    (autor Padre
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <f9qlqc$dvq$1@news.dialog.net.pl>):

    > Dyskutujemy o rozmowach, czy o sposobie autoryzacji?

    O zasięgu GSM. Ja mówię, że skoro jakimś cudem sieć PLUS nie zasięga do
    Kątów, to pewnie tam mieszkający/pracujący korzystają z innych sieci.

    > Z Twojego punktu... siedzenia to tylko tak wygląda.
    > W rzeczywistości takich miejsc jest niemało.

    Możliwe.

> [...]
    > GSM w środku, na polu czasem jedna kreska, a dostęp do sieci przez
    > stacjonarny telefon (pociągnięty od sąsiada). Dlatego, póki co nie

    No spoko.... Wydaje mi się to dziwne, ale skoro tak jest, to OK.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 103. Data: 2007-08-14 05:22:30
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Bredzisz. To raz.
    >
    > Dwa. Dobry przykład to "kanciapy administracyjne". Internet jest, a GSM często nie.

    To chyba 200 metrow pod ziemia.

  • 104. Data: 2007-08-14 05:44:46
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    t...@w...pl napisał(a):

    > mbank ma miejsca, gdzie spotykasz sie twarza w twarz z pracownikiem,

    I to miejsce nazywa sie mkiosk

    Zadania i mozliwosci mkiosku zacytowalem ci z ich stron

    > jak sie nie znacie to nie glosujcie
    > dyskusja jest bez sensu

    tez tak sadze.

  • 105. Data: 2007-08-14 06:58:20
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 13 Aug 2007 22:23:37 +0200, Wrak Tristana <n...@s...pl>
    wrote:

    >No ale to pewnie jakieś Orangi i Ery tam są... Ja wiem, że to nie to samo,
    >ale jak ktoś tam mieszka/pracuje to co ma począć?
    Jak ktos (z karta Plusa) jedzie na wczasy to nie kupuje innego SIMa
    specjalnie na wyjazd i nie zmienia go w systemie banku aby miec dostep
    do hasel jednorazowych. Zaklada bowiem blednie ze zasieg jest. A na
    miejscu zasiegu nie ma. A internet owszem jest :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 106. Data: 2007-08-14 07:00:47
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 14 Aug 2007 00:29:37 +0200, "Padre" <s...@e...wroc.pl>
    wrote:

> [...]
    >(pociągnięty od sąsiada). Dlatego, póki co nie zmieniłbym karty z kodami na SMS-y.
    Szukam gdzies daleko w Kątach Rybackich. Niepotrzebnie. Szczecin ul.
    Różowa - srodek duzego osiedla ktore ma juz ponad 20 lat - w budynku
    nie ma zasiegu :) Trzebaby na balkon biegac odbierac hasla :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 107. Data: 2007-08-14 08:42:43
    Od: Taryk Abu-Hassan <o...@g...pl>

    On 2007-08-14 07:22:30 +0200, Jan Strybyszewski <g...@o...pl> said:

    > To chyba 200 metrow pod ziemia.

    Warszawa Okecie, parter. Wystarczy?
    --
    Taryk
    Safety note: Don't put all your enriched uranium hexafluoride in one bucket.

  • 108. Data: 2007-08-14 20:42:59
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Padre" <s...@e...wroc.pl> napisał w wiadomości

    > na polu czasem jedna kreska, a dostęp do sieci przez stacjonarny telefon
    > (pociągnięty od sąsiada). Dlatego, póki co nie zmieniłbym karty z kodami
    > na SMS-y.

    ciii...!!!
    Jeszcze sasiad przeczyta tego posta, skapnie sie i z dostepu nici :)

    Pozdrawiam
    SDD