  • 71. Data: 2007-08-12 21:27:24
    Temat: Re: zmiana numeru telefonu w Mbank - radzę uważać
    Od: Ra <w.stopce>

    t...@w...pl napisał(a):

    > Chyba nie zrozumiales mojego postu i sie madrzysz. Bylem w oddziale z
    > dowodem!
    > A tak wogole to informuje cię, że np. w citibanku wystarczy podac
    > szczególowe informacje o kliencie (nie mowiac juz o wizycie w banku i
    > przedstawieniu dokumentow) i nie jest potrzebne zadne oddzwanianie.
    czyli proponujesz żeby można było sobie zadzwonić do banku i podaniu
    swoich danych typu imie, nazwisko,adres,pesel itd można było sobie
    zmienić hasło do www albo numer telefonu, tak ? rozumiem że nie miałbyś
    pretensji do banku że nagle zniknęła ci kasa z konta bo do takich danych
    ma dostęp mnóstwo ludzi i to nie związanych z bankami

  • 72. Data: 2007-08-12 21:38:17
    Od: Ra <w.stopce>

    r...@a...net.pl napisał(a):

    > Ja nie korzystam. Nie jestem ciekawy przekonywać się jak one dochodzą, gdy
    > browsuję z telefonu, ale może to jakoś działa :).

    ja korzystam, w piątek przypomniało mi się że muszę pilnie opłacić oc i
    spłacić kk w citi, mam nadzieję że zdążą zaksięgować :-!
    Gdybym miał potwierdzać hasłem z listy to musiałbym czekać do jutra i
    kara murowana, a noszenie listy jakoś mi nie leżało

  • 73. Data: 2007-08-13 07:08:47
    Od: " mar" <y...@N...gazeta.pl>

    fakt mając ERĘ trzeba się liczyć z licznymi dziurami w jej zasięgu :)

  • 74. Data: 2007-08-13 07:31:52
    Od: t...@w...pl

    On 12 Sie, 21:34, Jan Strybyszewski <g...@o...pl> wrote:

    > mbank nie ma odzialow wiec nie wiem gdzie i komu pokazales swoj dowod

    nazywa się to mpunkt - tam mają konsultantów u których mozesz np.
    wziac kredyt, zalozyc rachunek, zglosic reklamacje

  • 75. Data: 2007-08-13 07:34:03
    Od: t...@w...pl

    On 12 Sie, 14:49, "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > bez konieczności wybierania numeru. Te stanowiska pozwalają wykonywać operacje na
    > rachunkach w mBanku zarówno za pomocą Automatycznego Teleserwisu mLinii jak i
    > bezpośrednio korzystając z pomocy Operatora mLinii.
    > wpłatomat mBanku , dzięki któremu można wpłacać gotówkę do mBanku BEZ PROWIZJI.
    > Operacje te mogą być dokonywane przy użyciu karty mBanku a wpłaty gotówkowe nie
    będą
    > obarczone żadną prowizją.
    > bankomat Euronetu do wypłat środków finansowych z rachunków w mBanku."

    sprawdzilem, to nie byl mkiosk tylko mpunkt - tam maja zwykla obsluge

  • 76. Data: 2007-08-13 07:35:41
    Od: t...@w...pl

    On 12 Sie, 14:17, aa <a...@a...pl> wrote:

    > :) Niestety z moich kontaktów z bankami to tylko tyle że kiedyś robiłem
    > audyt w jednym...

    > OIDP procedury mBanku to możesz na dowód wypłacić pieniądze do kwoty
    > 5000. Powyżej to trzeba zlecić przez net albo telefonicznie...
    > Nie chcieli wypłacić? Nic o tym nie piszesz.

    > Tak czytając - pracujesz u konkurencji a tu próbujesz nieudolnie robić
    > BPR? ;)

    akurat jestem blizej zwiazany z Mbank i Bre niż mógłbyś sądzić, staram
    się tylko być obiektywny jeśli chodzi o głupie procedury pracy

  • 77. Data: 2007-08-13 07:38:03
    Od: t...@w...pl

    On 12 Sie, 14:19, aa <a...@a...pl> wrote:

    > Kiedy byłeś w *banku* ? Bo jak na razie to nic o tym nie pisałeś. No
    > chyba że agencje PKO to dla Ciebie banki...

    pisalem ze byłem w mpunkcie w pierwszym poscie

  • 78. Data: 2007-08-13 07:41:12
    Od: t...@w...pl

    On 12 Sie, 23:27, Ra <w.stopce> wrote:

> [...]
    > pretensji do banku że nagle zniknęła ci kasa z konta bo do takich danych
    > ma dostęp mnóstwo ludzi i to nie związanych z bankami

    przeczytaj dokladnie, bylem w mpunkcie z dowodem osobistym, ktory
    sprwdzil pracownik banku, co wiecej chcesz, test dna na potwierdzenie
    tozsamosci?

  • 79. Data: 2007-08-13 07:45:05
    Od: t...@w...pl

    On 12 Sie, 15:22, "Tomek" <b...@o...pl> wrote:
    > to nie ja tylko pieprzona strona google wysyla te same posty, fiucie
    >
    > Moja rada - załóż sobie tradycyjne konto. Google cię przerasta a co dopiero
    > wirtualny bank
    >
    > Tomek

    nie potrzebuje twoich rad

  • 80. Data: 2007-08-13 07:46:45
    Od: t...@w...pl

> [...]
    > to nie ja tylko pieprzona strona google wysyla te same posty, fiucie
    >
    > Moja rada - załóż sobie tradycyjne konto. Google cię przerasta a co dopiero

    nie potrzebuje twoich rad