  • 11. Data: 2003-03-13 07:45:04
    Temat: Re: zmiana banku
    Od: calcium300mg <c...@o...pl>

    On Thu, 13 Mar 2003 08:30:41 +0100, <o...@o...pl> wrote:

    >jedna?
    >
    >a Visa Electron, Visa Electron Prestige, Visa Executive
    >
    >sprawdz moze najpierw oferte banku a potem zabieraj głos w dyskusji

    przepraszam, Pani profesor, to już się nie powtórzy. A czym te karty
    się różnią, że tak zapytam? Prestige, to pewnie z platynowym paskiem,
    żeby bardziej prestiżono dało się wypłacić kasę z rachunku, ale
    Executive?

  • 12. Data: 2003-03-13 08:27:10
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "calcium300mg" <c...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:43c07vch17clrhm38vrrpihs0oja6jt9tr@4ax.com...
    . Gdzie drugi taki

    > duży bank, który ma rachunki za darmo???

    Citek ;)

    --
    JaKi

  • 13. Data: 2003-03-13 08:53:07
    Od: m...@o...pl

    > Witam wszystkich !
    >
    > Po ostatnich potyczkach z PKO BP postanowilem zmienic bank.
    > Szukam banku z dobra obsluga konta osobistego - szybka, elastyczna,
    > niewymagajaca pojawiania sie w banku, z kredytem odnawialnym. Wszelakie
    > operacje dobrze gdyby byly tanie, lecz nie sa az tak wazne. Konieczne jest
    > latwe i przyjemne wydawanie kart bankomatowych (najlepiej gdyby mozliwe byly
    > rozne karty na jednym koncie).

    To może mBank? Nie do końca wiem, jak u nich z kredytem (choć wiem, że go
    mają), ale pozostałe warunki spełniają bez problemu.

    m23m

  • 14. Data: 2003-03-13 12:00:25
    Od: "Krzysiek" <k...@w...pl>

    calcium300mg napisał(a) w wiadomości:

    Na przykład rachunek Millepensja - zero opłat za prowadzenie, zero
    >opłat za wypłaty z bankomatów, darmowa bankolinia. Gdzie drugi taki >duży
    bank, który ma rachunki za darmo???

    A ile kosztuje przelew do innego banku? (podejrzewam, ze kilka zlotych) x
    kilka przelewow miesiecznie to bedzie niezla sumka

  • 15. Data: 2003-03-13 12:04:59
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > A ile kosztuje przelew do innego banku? (podejrzewam, ze kilka zlotych) x
    > kilka przelewow miesiecznie to bedzie niezla sumka

    0,00zl
    przez Millenet
    ;-))

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 16. Data: 2003-03-13 17:52:41
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Daniel Lisowski" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > :))) Grunt to czytanie ze zrozumieniem...
    > Napisal ze OPUSZCZA bank PKO BP....
    > A co mu proponujesz?????
    > PKO BP :))))
    > eehhhh.....

    świadomie proponuję mu ten sam bank, ale inne konto, bo on spełnia jego życzenia.
    Czy jakikolwiek inny spełni -wątpię.

  • 17. Data: 2003-03-13 23:40:05
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

    Użytkownik <s...@k...lm.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > latwe i przyjemne wydawanie kart bankomatowych (najlepiej gdyby mozliwe
    ---------------------
    Witam
    Często po przeczytaniu tylu "trafnych" odpowidzi na grupie nasuwa mi się na
    myśl, żeby zaproponować zmianę nazwy grypu na pl.biznes.banki.reklama. :))

    Pozdrawiam
    Także wszystkich, uparcie broniących mniej lub bardziej "swoich" banków :)

    _______________
    Paweł

  • 18. Data: 2003-03-14 08:43:46
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Paweł P. napisał:

> [...]
    >
    > Pozdrawiam
    > Także wszystkich, uparcie broniących mniej lub bardziej "swoich" banków :)

    Niektorzy bronia ich jak lepszej sprawy, a niektorzy po prostu pisza to
    co wiedza. Malo jest osob, ktore zaliczyly wszystkie banki i sa w stanie
    szczegolowo porownac ich oferte, jakosc obslugi, jakosc dzialania w
    dluzszym okresie.

    Ja korzystam z Millenium i Inteligo. Dwa lata temu korzystalem z
    firmowego Citi, a troche wczesniej z firmowego Pekao SA. I na temat tych
    bankow moge sie wypowiadac i sie wypowiadam. To nie reklama. A o Pekao
    moge powiedziec tyle, ze nigdy w zyciu tam nie pojde i nikomu nie
    polece. To jest akurat antyreklama ;-)))

    Bartek

  • 19. Data: 2003-03-14 22:02:48
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Paweł P." <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Pozdrawiam
    > Także wszystkich, uparcie broniących mniej lub bardziej "swoich" banków :)

    Dziwisz się ???
    Jesteś super fachowcem w jakiejkolwiek branży ???
    Korzystałeś z usług wszystkich banków ????
    Jeździłeś wszystkimi samochodami ???
    Rżnąłeś wszystkie kobiety, mężczyzn,....????

    Zatem nie sposób oczekiwać od grupy dyskusyjnej czegokolwiek innego jak prezentacja
    własnych poglądów.
    A poglądy zawsze mogą być uznane za propagandę:-)

  • 20. Data: 2003-03-15 11:31:17
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    prezentacja własnych poglądów.
    > A poglądy zawsze mogą być uznane za propagandę:-)
    -------------
    :)
    Witam
    Wszystko fajnie jeśli te poglądy są subiektywne (a zawsze takie są) ale
    zgodne z tematem dyskusji i oczekiwaniami pytającego.
    Jednak kiedy Ktoś pisze że opuszcza bank X i w odpowiedzi zostaje zasypany
    postami jaki to bank X jest wspaniały. Jest namawiany na inny produkt w tym
    samym banku (inna nazwa konta ale te same kolejki, typy kart, obsługa i
    podejście do klienta :) to mi ręce opadają.
    A co do własnych poglądów, to jak to ktoś kiedyś powiedział: "jedni wiedzą
    co piszą, a inni piszą co wiedzą".
    Życzą sobie i Grupowiczom, aby tych pierwszych przybywało. :)
    Pozdrawiam
    Paweł