  • 1. Data: 2003-03-12 16:52:37
    Temat: Płatnik przekaz elektroniczny- wdrażanie, szkolenia, obsługa
    Od: "ArturDrenk" <d...@a...waw.pl>

    Witam wszystkich

    Oferuję kompleksową obsługę przekazu elektronicznego
    do ZUS ( wdrażanie, szkolenia i obsługę).
    Wystawiam faktury VAT.

    Wdrożenie programu Płatnik Przekaz Elektroniczny.................490 pln +
    VAT (Warszawa i okolice)
    W cenie znajduje się:
    - instalacja programu
    - konfiguracja programu według danych klienta
    - 2 godziny szkolenia w zakresie obsługi programu Płatnik Przekaz
    Elektroniczny
    - przeprowadzenie wraz z klientem pierwszej transmisji dokumentów do ZUS (do
    15 każdego miesiąca)

    Jednocześnie przypominam, że firmy zatrudniające powyżej
    5-ciu osób na umowę o prace zobowiązane są do przesłania deklaracji za
    miesiąc
    marzec drogą elektroniczną (do 15 kwietnia) .
    ________________________
    __
    mBit computer service
    Artur Drenk
    d...@a...waw.pl
    tel: 0 505 150 250

  • 2. Data: 2003-03-12 16:54:55
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Pierwszym klientem będzie a...@a...net

  • 3. Data: 2003-03-12 17:28:44
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "ArturDrenk" <d...@a...waw.pl> wrote in message
    > Witam wszystkich
    >
    > Oferuję kompleksową obsługę przekazu elektronicznego

    Idź na drzewo.

  • 4. Data: 2003-03-13 13:00:35
    Od: "Wujek" <w...@w...pl>

    > Wdrożenie programu Płatnik Przekaz Elektroniczny.................490 pln +
    > VAT (Warszawa i okolice)

    490,00 pln ???

    przeciez dziecko sobie z tym poradzi ;)

    lipa na maxa.

  • 5. Data: 2003-03-13 14:06:10
    Temat: Re: Płatnik przekaz elektroniczny- wdrażanie, szko
    Od: "Witek" <w...@e...com.pl>

    Użytkownik "Wujek" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > 490,00 pln ???
    >
    > przeciez dziecko sobie z tym poradzi ;)
    >
    > lipa na maxa.

    Pokaż mi firmę, w której przy płatniku pracują dzieci.

    Witek