  • 21. Data: 2003-03-15 13:10:09
    Temat: Re: zmiana banku
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Paweł P." <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b4v2u7$dft$1@absinth.dialog.net.pl...
    > Jednak kiedy Ktoś pisze że opuszcza bank X i w odpowiedzi zostaje zasypany
    > postami jaki to bank X jest wspaniały. Jest namawiany na inny produkt w tym
    > samym banku (inna nazwa konta ale te same kolejki, typy kart, obsługa i
    > podejście do klienta :) to mi ręce opadają.

    Ja proponowałem ten sam bank i inne konto.
    PKO BP- złote konto:-)
    Brak kolejek, uśmiechnięty i pomocny personel, obsługa indywidualna na siedząco,
    (większość przez telefon), jak ktoś chce to "przy
    kawie".
    Mnóstwo kart, bankomatów, niska cena, kompleksowe usługi bankowe.
    To jest naprawdę tani i dobry bank, jeśli ktoś potrzebuje usług bankowych, bo ma
    pieniądze.:-)
    Z różnych banków w jakich mam konta, najmniej wydaję rocznie na PKOBP, a najwięcej z
    niego korzystam.
    Nie pamiętam, ile lat temu ostatnio stałem w kolejce.
    Dziwne, ????