  • Data: 2021-03-20 18:01:58
    Temat: Re: zmiana LOGINU w profilu zaufanym
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida..Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19 mar 2021 o 20:57, n...@p...pl pisze:

    > kiedyś wpisałem _byleco_ jako login

    Będąc adminem, wstawiałem login wg życzenia mych Klientów:
    - obojętne
    - bez polskich diakrytyków, proszę
    - jakkolwiek
    - już wpisuję...

    Z czasem ludzie wokoło mnie pojęli, że słowa niosą treść.
    Gdy człek pytany odpowiadał:
    - cokolwiek
    inni ostrzegali go:
    - uważaj, bo da ci właśnie taki login...

    Wstawiałem i nie martwiłem się -- wola Klienta była dla mnie
    świętością! ;) Jeśli ze swej strony wstawiam: imię, nazwisko,
    login, różne (30 lat temu nie było RODO) dane dodatkowe (typu:
    kierunek studiów czy rocznik) oczekiwałem rozumnej współpracy...

    -=-

    Ciocia do milczącego kilkulatka:
    - powiedz coś...
    na co słyszy od niego: