eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankizmiana LOGINU w profilu zaufanym › Re: melduje, że nawet bez infolinii ZMIENIŁEM login w Profilu Zaufanym. Udało się.
  • Data: 2021-05-07 12:58:25
    Temat: Re: melduje, że nawet bez infolinii ZMIENIŁEM login w Profilu Zaufanym. Udało się.
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    PP w
    <news:608f4930-d018-a3d2-280c-965a64ea7630@pp.org.pl
    >:

    > W dniu 2021-04-15 o 22:35, Jestem Nowy pisze:
    >> poniedziałek, 22 marca 2021 o 07:26:07 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):

    > jak Ci się to udało?

    Logujesz się starym "loginem", klikasz w odpowiednie miejsce, zmieniasz
    metodę z bankowego na SMS, potwierdzasz, autoryzujesz, zatwierdzasz,
    zmieniasz adres email (LOGIN), potwierdzasz, zatwierdzasz, autoryzujesz...

    Proste

    --
    'Tom N'

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1