  • Data: 2009-02-06 19:20:21
    Temat: Re: zlotowka,a dolar w kryzysie
    Od: z/svc <z/svc@> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 6 Feb 2009 15:55:28 +0100, "1634Racine" <1...@R...pl>
    wrote:

    >z/svc in news:iqemo4tuipr5d8936qpic4m05t8a7p87g9@4ax.com
    >
    >dlaczego?

    Tak mi się wydaje :)
    Dlaczego?
    Bo USD wróżą kompletną zapaść lada moment, szczególnie że są plany
    zamiany USD na Amero.
    Bo Euro to w sumie eksperyment i też nie wiadomo jak się skończy.

    A CHF to po prostu bezpieczna przystań.

    Zadaj sobie tylko pytanie: czy chcesz zarabiać na tym przewalutowaniu,
    czy chcesz chronić kapitał.

    Jeśli zarabiać - to ja się nie odzywałem w ogóle, nie znam się na
    zarabianiu na walutach. Kupisz dzisiaj, za dwa miesiące CHF będzie po
    2 PLN i będziesz miał do mnie pretensje.

    Jeśli chronić kapitał - to tak jak mówiłem.

    To jak z ubezpieczeniem. Kosztuje, ale daje święty spokój.

    --
    z/svc