  • 1. Data: 2009-02-04 13:44:30
    Temat: zlotowka,a dolar w kryzysie
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    dlaczego dolar nie slabnie, a zlotowka tak - skoro to kryzys swiatowy?

  • 2. Data: 2009-02-04 14:34:48
    Temat: Re: zlotowka,a dolar w kryzysie
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > dlaczego dolar nie slabnie, a zlotowka tak - skoro to kryzys swiatowy?

    Grube ryby wchodzą w Euro...:

    Dynamiczne osłabienie złotego mogło być wywołane rozliczeniem opcji
    walutowych
    http://waluty.onet.pl/1909433,wiadomosci.html

    "[...] Bank zagraniczny, który miał w tym interes, zaczął agresywnie kupować
    euro [...]".

    P.S. Było parę linijek poniżej - wystarczy przeczytać

    Endriu

  • 3. Data: 2009-02-04 14:57:53
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    1634Racine <1...@R...pl> napisał(a):

    > dlaczego dolar nie slabnie, a zlotowka tak - skoro to kryzys swiatowy?

    Bo kryzys kryzysowi nierówny :(

  • 4. Data: 2009-02-04 16:35:09
    Od: sorden <s...@w...pl>

    1634Racine wrote:

    > dlaczego dolar nie slabnie, a zlotowka tak - skoro to kryzys swiatowy?

    Bo wszyscy wiedza gdzie lezy USA i prawie nikt gdzie Polska :P
    Tak na serio - rosnie banka na obligacjach USD.

    --
    in

  • 5. Data: 2009-02-04 16:39:24
    Od: vonBraun <i...@o...pl>

    Endriu wrote:

> [...]
    > euro [...]".
    >
    > P.S. Było parę linijek poniżej - wystarczy przeczytać

    Najpierw euro miało zdrożeć we wtorek bo NBP ustalał
    kurs rozliczania opcji.OK.
    Potem miało stanieć dzisiaj
    bo NBP sprzedawał obligacje. I nie staniało.
    Krzywa wzrostu Euro do pln przypomina mi szkolne
    zadania w których obliczało się prostą wzdłuż
    której funkcja pnie się do nieskończoności.
    Na oko stan w którym będziemy płacić plus nieskończoność
    za jedno euro osiągniemy pomiędzy lutym a marcem ;-)

    Kiedy wreszcie wszyscy naokoło zbankrutują a Polska
    pokaże swoje zdrowe fundamenty??? [;-)]

    vB

  • 6. Data: 2009-02-04 16:45:48
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "1634Racine" <1...@R...pl> pisze:

    > dlaczego dolar nie slabnie, a zlotowka tak - skoro to kryzys swiatowy?

    Bo gospodarka USA ma dużo większą "bezwładność" i dodatkowo inwestorzy
    o tym dobrze wiedzą?

    Zanim gruby schudnie, chudy zdechnie.

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Kropla drąży skałę.

  • 7. Data: 2009-02-04 20:25:00
    Od: wybierzdomene <w...@g...com>

    > Zanim gruby schudnie, chudy zdechnie.

    wytlumacz mi chlopie jak to jest: jak zlotowka byla mocna to cale
    tabuny profesjonalistow gadaly o kryzysie polskiego eksportui
    apelowaly o oslabienie PLNa, jak zlotowka slaba to te same tabuny
    opowiadaja jaki to w pl kryzys mamy. znasz moze jakis zloty srodek ?
    albo moze powiec co by sie musialo stac zebys TY osobiscie przestal
    marudzic i byl zadowolony z tego co masz ?

    a jak ten gruby dupa w podloge walnie "to nic nie bedzie" jak mawial
    klasyk
    wd

  • 8. Data: 2009-02-04 21:16:57
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    wybierzdomene <w...@g...com> pisze:

> [...]
    > marudzic i byl zadowolony z tego co masz ?
    >
    > a jak ten gruby dupa w podloge walnie "to nic nie bedzie" jak mawial

    Złotówka *BYŁA* za mocna, ale *TEMPO* jej ciągle trwającego słabnięcia
    budzi niepokój tych którzy mają jakieś oszczędności w PLN. Eksporterzy
    mają lepiej a ludzie mają sygnał że oszczędzanie w PLN jest ryzykowne.

    Są plusy, są minusy liczy się bilans który każdy liczy inaczej.

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    I kwaśne jabłko robak toczy.

  • 9. Data: 2009-02-05 01:54:32
    Od: wybierzdomene <w...@g...com>

> [...]
    > mają lepiej a ludzie mają sygnał że oszczędzanie w PLN jest ryzykowne.
    >
    > Są plusy, są minusy liczy się bilans który każdy liczy inaczej.

    no coz. nie odpowiedziales na pytanie ktore brzmialo "co by sie
    musialo stac zebys TY osobiscie przestal marudzic i byl zadowolony z
    tego co masz ?". rozumiem ze jesli trend sie odwroci i zlotowka
    zacznie sie umacniac znowu bedzie powod do marudzenia bo nie to
    "TEMPO"
    kuzwa czy naprawde nie da sie choc raz pozytywnie spojrzec na to co
    mamy ? wystarczy spojrzec za najblizsza granice by sie przekonac ze u
    nas nie jest zle. ale trzeba chciec spojrzec no nie ?
    wd

  • 10. Data: 2009-02-05 07:21:29
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "1634Racine" napisał w wiadomości:

    > dlaczego dolar nie slabnie, a zlotowka tak - skoro to kryzys swiatowy?

    Forex i Giełdy ukazują przyszły stan gospodarki w przesunięciu fazowym o
    kilkanaście miesięcy.
    Jeśli USD się umacnia to Jankesi sobie poradzą...a u Nas będzie niedobrze.

    Pozdr.

    --
    Bugatti