  • 11. Data: 2016-02-11 21:50:42
    Temat: Re: zlecenie stałe do ZUS/US
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    m wrote:

    > No ja akurat jestem biznesowy, chociaż ZUS za siebie mogę płacić z konta
    > osobistego.

    Tylko, że biznesowych a iBOSS to niekoniecznie musi być to samo. Nie wiem
    jak to działa w przypadku BOS Bank, ale zwykle systemu biznesowe mają więcej
    funkcjonalności - np. możliwość zlecania przelewów masowo (np. wypłaty),
    albo jakieś bardziej skomplikowane schematy podpisywania przelewów. Także
    wcale nie jest pewne, że sam fakt bycia firmą wymusza korzystanie z
    platformy biznesowej.

    --
    Wysłane z pola.