  • 1. Data: 2016-02-03 15:30:42
    Temat: Re: Nigeryjska zabawa
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 3 lutego 2016 12:45:14 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Funty się przydadzą więc odesłałem im dane o które proszą;)

    Sprawnie dzialaja- odpowiedz przed chwila dostałem
    "Twoja karta Visa ATM został zatwierdzony i Państwo są zobowiązani do zapłaty 385.00
    funtów dla firmy kurierskiej i opłaty Polityka UBEZPIECZEŃ wysyłką bankomatu Visa
    karty poprzez DHL.Find załączony dokument homologacyjny"
    "Find zalaczony dokument" wrzucam tu:
    http://zapodaj.net/a686674a801f2.jpg.html
    ;)
    Jakieś pomysły? Co im zaproponować?

  • 2. Data: 2016-02-03 16:15:31
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 2/3/2016 8:30 AM, Kris wrote:

> [...]
    385.00 funtów dla firmy kurierskiej i opłaty Polityka UBEZPIECZEŃ wysyłką bankomatu
    Visa karty poprzez DHL.Find załączony dokument homologacyjny"

    Badz skromny.
    Wyslij im cennik DHL i powiedz, ze nie masz na opłaty i żeby ci
    przesłali gotówkę przez western union.

  • 3. Data: 2016-02-03 17:45:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >zapłaty 385.00 funtów dla firmy kurierskiej i opłaty Polityka
    >UBEZPIECZEŃ wysyłką bankomatu Visa karty >poprzez DHL.Find załączony

    Hm, jpg raczej bezpieczny, ale teraz strach otwierac rozne zalaczone
    dokumenty :-)

    Ostatnio mnie spamery atakuja jakimis docx ... chyba nie bez powodu
    mi to wysylaja ?

    >Jakieś pomysły? Co im zaproponować?

    Na razie sciezka jest jasna - musisz zadzwonic lub napisac z prosba o
    podanie jak wykonac platnosc ... a potem juz tylko pisac, ze
    zaplaciles, a przesylki nie widac :-)

    J.

  • 4. Data: 2016-02-03 17:58:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 3 lutego 2016 17:46:03 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Na razie sciezka jest jasna - musisz zadzwonic lub napisac z prosba o
    > podanie jak wykonac platnosc ... a potem juz tylko pisac, ze
    > zaplaciles, a przesylki nie widac :-)

    Powiedzcie mi jeszcze w co te poł bańki funtów zainwestować?

  • 5. Data: 2016-02-03 18:00:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 3 lutego 2016 17:58:47 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Powiedzcie mi jeszcze w co te poł bańki funtów zainwestować?

    Wszystkie bankomaty w okolice opróżnię jak zacznę z tą visą biegać i wypłacać

  • 6. Data: 2016-02-03 18:16:22
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 02/04/2016 01:58 AM, Kris wrote:

    > Powiedzcie mi jeszcze w co te poł bańki funtów zainwestować?

    A pójdź na całość i zafunduj organizację Festiwalu Nigeryjskiego na
    głównym rynku w twoim mieście :)

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 7. Data: 2016-02-03 20:43:15
    Od: <7...@9...204315.invalid> (Tom N)

    Kris w
    ups.com>:

> [...]
    385.00 funtów dla firmy kurierskiej i opłaty Polityka UBEZPIECZEŃ wysyłką bankomatu
    Visa karty poprzez DHL.Find załączony dokument homologacyjny"

    Zasugerować, żeby na swój koszt zorganizowali całość i pomniejszyli
    odszkodowanie o te koszty. Ba nawet niech zaokrąglą sobie te koszty do 5000.

    --
    'Tom N'

  • 8. Data: 2016-02-03 20:47:57
    Od: <8...@2...204757.invalid> (Tom N)

    Kris w
    ups.com>:

    > Wszystkie bankomaty w okolice opróżnię jak zacznę z tą visą biegać i wypłacać

    Oni Ci napisali coś o "wysyłką bankomatu", więc bankomat bedziesz miał pod
    ręka ;-)

    --
    'Tom N'

  • 9. Data: 2016-02-04 21:03:54
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    J.F. pisze tak:

    > Hm, jpg raczej bezpieczny, ale teraz strach otwierac rozne zalaczone
    > dokumenty :-)

    to nie jpg tylko html :)

    a na stronie można sie zarazić np przez Javę nawet w Operze także Javę
    najlepiej włączać tylko kiedy potrzebna a najlepiej w ogóle nie
    instalowac jej a Jscript wyłączać przed wejściem na ciepłą stronę.

    > Ostatnio mnie spamery atakuja jakimis docx ... chyba nie bez powodu
    > mi to wysylaja ?

    to rezerwacja biletów na Seszele no otwórz ;)

    --
    Piter

    w banku bądź czujny jak pies podwójny!