  • 1. Data: 2016-02-02 16:21:54
    Temat: ZUS staje dęba...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    ...choć SLD i im podobni przegrali wybory...

    http://zus.pox.pl/zus/zus-blokuje-obnizenie-wieku-em
    erytalnego.htm

    Ustawa obniżająca wiek emerytalny jest już w Sejmie. Tymczasem ZUS
    próbuje blokować zmiany, twierdząc że potrzebuje prawie roku czasu
    na dostosowanie systemu do nowych zmian. Ten sam ZUS nie miał
    podobnych problemów, gdy 3 lata temu poprzedni rząd...
    podwyższał wiek emerytalny.

    Ciekawe, czy znów zaczną się marsze obrońców demokracji?

    -=-

    Nowoczesna pracowitość:

    https://www.youtube.com/watch?v=MRnW_iMfkHc

    W 40 dni rząd 7 projektów ustaw klub poselski PiS 26 projektów ustaw.
    Nowoczesna w tym czasie -- zero ustaw. :)

    https://youtu.be/MRnW_iMfkHc?t=70

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 2. Data: 2016-02-02 16:49:08
    Temat: Re: ZUS staje dęba...
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 02/03/2016 12:21 AM, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
> [...]
    > na dostosowanie systemu do nowych zmian. Ten sam ZUS nie miał
    > podobnych problemów, gdy 3 lata temu poprzedni rząd...

    Mam nadzieję, że obniżą wiek emerytalny do 40 lat:

    - dzięki temu zlikwidujemy bezrobocie

    - rozwiąże się problem górników, bo dzięki niskiemu wiekowi emerytalnemu
    prawie wszyscy z nich przejdą na emeryturę

    - ludzie przestaną wyjeżdżać, a wręcz wrócą do nas miliony emerytów,
    dzięki czemu zapełnią się kościoły

    - rozwiąże się problem firm unikających płacenia podatków, bo po prostu
    nie będzie już żadnych firm

    Żeby żyło się lepiej!

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 3. Data: 2016-02-02 17:00:18
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 2 Feb 2016 16:21:54 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Nowoczesna w tym czasie -- zero ustaw. :)

    Zdajesz sobie sprawę że ilość prawa stanowionego w Polsce dawno
    przekroczyła granice sensu? Ustawy się wzajemnie wykluczają, kodeksy
    cierpią na słoniowaciznę a urzędas zawsze znajdzie sobie podkładkę do
    obicia dupy blachą. Nawet taki oryginał jak Palikot poległ na
    uproszczaniu prawa. Chwała Nowoczesnej, może wreszcie ktoś w tym kraju
    sie opamięta. Mój kandydat na następne głosowanie.
    --
    Jacek
    -Kto znalazł, ten już nie szuka, zgadza się? Choć ludzie często znajdują

  • 4. Data: 2016-02-02 17:00:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > na dostosowanie systemu do nowych zmian. Ten sam ZUS nie miał
    > podobnych problemów, gdy 3 lata temu poprzedni rząd...

    A poprzedni rzad nie dal ZUSowi paru miesiecy na wprowadzenie zmian ?
    Bo zmiany w programie ... od paru minut, do paru miesiecy moga trwac,
    jesli trzeba przetarg oglaszac :-)

    >Ciekawe, czy znów zaczną się marsze obrońców demokracji?

    Teraz nie. Ale potem sie moga zaczac marsze emerytow bez emerytury,
    albo marsze Eneuelow, ktorzy juz nie wyrabiaja na te wszystkie skladki
    i podatki ...

> [...]
    >W 40 dni rząd 7 projektów ustaw klub poselski PiS 26 projektów ustaw.
    >Nowoczesna w tym czasie -- zero ustaw. :)

    Znaczy sie co - ze Nowoczesna nie przygotowala zadnego projektu ?
    A po co, skoro Sejm i tak wszystkie odrzuci.

    J.

  • 5. Data: 2016-02-02 17:12:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...
    napisał(a):

    >Zdajesz sobie sprawę że ilość prawa stanowionego w Polsce dawno
    >przekroczyła granice sensu? Ustawy się wzajemnie wykluczają, kodeksy

    Z iloscia i jasnoscia oczywiscie masz racje ... ale w innych krajach
    Europy jest lepiej ?

> [...]
    >kraju
    >sie opamięta. Mój kandydat na następne głosowanie.

    Naiwny. Jak sie znajdzie przy wladzy, to bedzie tyle samo co
    poprzednicy uchwalala :-(

    Juz kiedys tak bylo, ze senatorzy narzekali "nie mamy co robic, Sejm
    nic nie uchwalil, nie mamy nad czym obradowac".
    I nikt im nie odpyskowal "i bardzo dobrze, i tak rocznik DU jest za
    gruby, a jak mamy dobre prawo, to zmieniac go nie trzeba".

    Z drugiej strony masz narzekajace spoleczenstwo ... i co Sejm robi,
    zeby to zmienic ?
    Nic ? To nie jest dobra odpowiedz :-)

    J.

  • 6. Data: 2016-02-02 17:33:30
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 02/03/2016 01:12 AM, J.F. wrote:
    > Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał w wiadomości grup
    net...

    > Z iloscia i jasnoscia oczywiscie masz racje ... ale w innych krajach
    > Europy jest lepiej ?

    A wracając do tematyki grupy :) - jeśli chodzi o prawo bankowe i
    okołobankowe - tak, w innych krajach Europy jest zdecydowanie lepiej;
    daleko nie trzeba szukać - nasz zachodni sąsiad.

    Ale że Niemcy nie są dla nas przyjaznym narodem (ostatnio wygwizdali
    naszą premier, podszywając się pod kibiców polskich - ale - dzięki
    świetnym uszom Polaków lepszego sortu - dali się poznać po akcencie tego
    gwizdu) - tak więc przyjęliśmy kurs na wschód i czerpiemy najlepsze
    przykłady prawa z Białorusi.

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 7. Data: 2016-02-02 17:48:28
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 2 Feb 2016 17:12:00 +0100, J.F. napisał(a):

    > Naiwny. Jak sie znajdzie przy wladzy, to bedzie tyle samo co
    > poprzednicy uchwalala :-(

    Mam nadzieję że pierwszą (i może na długo ostatnią) ustawą będzie ustawa
    anulująca wszystkie ustawy pisowskie :)

  • 8. Data: 2016-02-02 17:57:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 56b0d2a0$0$691$6...@n...neostrada.pl

    Że JF [stanie?... dwojako brzmi w tym kontekście, a nie o to chodzi]
    wypowie się w obronie ZUSu -- wiadomo, ale żeby aż dwukrotnie?... ;)

    erytalnego.htm

    > A poprzedni rzad nie dal ZUSowi paru miesiecy na wprowadzenie zmian ?

    Od dawna (wcześniej niż od sowich tasiemek) wiadomo było,
    że PO przegra wybory. Od maja -- był nowy prezydent RP...

    Ale tego, że SLD wyskoczy z parlamentu -- można było spodziewać się
    już w kwietniu 2014 roku, gdy FR nie wysłała swych wojsk do Donbasu...

    > Bo zmiany w programie ... od paru minut, do paru miesiecy moga trwac,

    Zważywszy na koszt obsługi -- 800 milionów pln rocznie...

    > jesli trzeba przetarg oglaszac :-)

    Przetarg, który musi i może wygrać tylko jedna firma...

    > Teraz nie. Ale potem sie moga zaczac marsze emerytow bez emerytury,

    Emeryci nie są głupi -- nie chcą być bici po... po majtkach...

    > albo marsze Eneuelow, ktorzy juz nie wyrabiaja na te wszystkie skladki i podatki

    Ja na Wasze składki (Twoje, Kopaniów, Jamrozów, Kiszowarów itd.) nie
    zapracuję, choćbym chciał. :)

    Na razie trzeba pracować na wypłaty sędziom i biegłym
    sądowym, aby mogli budować świat jakiś taki:

    -- separator (myślnik) to łącznik (dywiz)
    -- za dłużnika może zapłacić każdy (choćby JF)
    -- 'wypuklina krążka międzykręgowego kręgosłupa' to 'skolioza kręgosłupa'
    -- 'minus' to 'plus'
    -- budowanie ustaw sprzecznych z Konstytucją jest zgodne z Konstytucją
    -- podwyżka wieku emerytalnego nie jest odebraniem praw nabytych i nie
    jest łamaniem prawa w ogóle
    -- ale odebranie nadzwyczajnych emerytur zbrodniarzom PRLi (SBekom,
    UBekom itp.) było niemożliwe z uwagi na prawo nabyte itd...
    -- wyniki 'rezonansu magnetycznego' są niemiarodajne wobec oceny biegłego
    (błądzącego w zaświatach -- piszącego o Grupach Inwalidzkich, których
    przyznawanie zlikwidowano w Polsce ze dwie dekady temu)
    -- miernik z Lidla (za stówę plnów) jest ważniejszy od
    testów z alergenami i wykresów spirometrii
    -- leki nie są lekami
    -- płyn w opłucnej to nowotwór oskrzela
    -- polemika w sądzie jest czymś niestosownym
    -- tyłozmyk ma 90% ,,populacji''
    (czyli chyba zdolnych do rozmnażania)

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Populacja_(biologia)

    Populacja biologiczna -- zespół organizmów jednego gatunku żyjących
    równocześnie w określonym środowisku i wzajemnie na siebie wpływających,
    zdolnych do wydawania płodnego potomstwa. Nie jest to jednak suma osobników
    jednego gatunku, a zupełnie nowa całość.

    **Każde** z powyższych oskarżeń jest oparte o **fakty**!

    > Znaczy sie co - ze Nowoczesna nie przygotowala zadnego projektu ?

    Może przygotowała, ale nie zgłosiła.

    > A po co, skoro Sejm i tak wszystkie odrzuci.

    A które (z wyżej opisanych) ,,praw'' wg Ciebie zasługują na uznanie?
    Może Nowoczesna zechce zmienić (skorygować) Stałą grawitacji bądź
    Stałą Plancka?... A PiS korektę ;) odrzuci?... Toż działaczki
    Nowoczesnej pragną ulżyć ciemiężonym narodom, działając
    w różnych organizacjach charytatywnych...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 9. Data: 2016-02-02 18:00:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console ...

    > W 40 dni rząd 7 projektów ustaw klub poselski PiS 26 projektów ustaw.
    > Nowoczesna w tym czasie -- zero ustaw. :)

    Rozumiem, ze proponujesz "robote po próżnicy"?

  • 10. Data: 2016-02-02 18:14:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jacek Maciejewski" 1...@4...net

    > Mam nadzieję że pierwszą (i może na długo ostatnią) ustawą
    > będzie ustawa anulująca wszystkie ustawy pisowskie :)

    Kolejną zaś będzie usankcjonowanie ,,praw'' opisanych w tym:

    "Eneuel Leszek Ciszewski" n8qn6g$270$...@n...news.atman.pl

> [...]

    > Nowoczesnej pragną ulżyć ciemiężonym narodom, działając
    > w różnych organizacjach charytatywnych...

    poście?

    Okulistka, jako biegły sądowy, pomyliła soczewki cylindryczne z progresywnymi. :)
    Nic dziwnego -- jako biegły miała do czynienia z ,,najpoważniejszym'' ;)
    schorzeniem wzroku -- starczym zanikiem akomodacji oczu... :)

    JF -- chyba Ty to masz. :)

    Astygmatyzm (pospolita problem -- ponoć każdy to
    ma, ale w różnym stopniu) był obcy temu biegłemu!

    Być może teraz, po moich wystąpieniach w internecie, pani dr n. med, Irena Bernacka,
    biegły okulista poznała, czym jest astygmatyzm, ale w czasie pisania swej Opinii
    sądowej -- nie miała pojęcia o tym, co to jest astygmatyzm.

    http://www.znanylekarz.pl/irena-bernacka-2/okulista/
    bialystok
    http://irenabernacka.mylekarze.pl/
    http://www.e-podlasie.pl/wizytowka/konsylium_gabinet
    _okulistyczny_dr_n_med_irena_bernacka_1254672.html

    W soczewce progresywnej nie zmienimy osi, przechodząc
    od plusa do minusa w parametrze soczewki korygującej.
    W takiej soczewce przy takim przechodzeniu zmienimy
    coś innego.

    -=-

    BTW -- mam nadal (mimo niemal pięćdziesiątki na karku) bardzo
    dobrą akomodację oczu. Może dlatego, że nie nadużywam alkoholu?

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'