  • Data: 2010-05-08 16:26:19
    Temat: Re: zł na pysk
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomasz Chmielewski" 8...@m...uni-berlin.de

    > radosci, splacajacy kredyty w walutach obcych - rowniez nie (czyli glownie kredyty
    firm, mieszkaniowe i dlug rzadu w walutach
    > obcych).

    Czyli jak? Zwiększamy pomoc typu ,,rodzina na swoim''? Pawlak na prezydenta!!!
    Zagwarantujmy, że kredytobiorca płaci nie więcej, niż by płacił, gdyby złotówka
    nie spadała -- resztę dopłaci państwo. Ostatecznie to państwa winna, że złotówka
    spada -- źle gospodarowało. A jeśli państwo zawiniło, to państwo powinno naprawić
    swym obywatelom uczynioną przez siebie krzywdę!!!

    Należy jeszcze postawić jakieś zastawki (jak w żyłach czy w sercu) które
    pozwolą na opadanie raty, ale nie pozwolą na jej podwyższanie -- kredytobiorca
    spłaci zawsze po minimalnym kursie, jaki kiedykolwiek był w przeszłości, w czasie
    spłacania tego kredytu.

    Ileż mniej łez poleje się w rodzinach i ileż pracy (trzeba będzie tabelkami
    tłumaczyć to, co zapisałem wyżej -- ktoś te tabelki będzie rysował i opowiadał
    o nich rodzinom) damy bezrobotnym finansistom i ekonomistom... Po co mają
    jechać do Anglii (i czyścić kible) skoro mogą pomagać rodzinom, pracując
    w wyuczonym zawodzie...

    -=-

    IMO naprawdę złotówka spada w ślad za spadnięciem Tu 154...
    Jeśli Pawlak (lub jemu podobny) dorwie się do władzy, złotówka spadnie zupełnie.
    Jeśli mądrzy (tak, wiem -- NTG; to na grupę o fantazjach i baśniach) obejmą
    stanowiska po spadniętych, złotówka się umocni. Na razie podąża ku przewidywaniom...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'