  • Data: 2014-12-19 10:11:59
    Temat: Re: zgody marketingowe
    Od: janek z pola <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    janek z pola wrote:

    > Zatem co z tym listem zwykłym? Podpada pod te zgody? Czy nie podpada i
    > oznacza to, że zgody nie było? Czy może nie podpada ale oznacza to, że
    > domyślnie jednak zgoda była?

    Znalazłem opis na stronie GIODO taką informację:

    http://www.giodo.gov.pl/1520008/id_art/3511/j/pl/

    Wynika z niej, że marketing bezpośredni własnych produktów lub usług nie
    wymaga zgody. Tzn. z samego faktu że bank zna moje dane osobowe wynika, że
    może taki marketing robić.

    Czy opisany na stronie GIODO przypadek dotyczy wysyłki tego listu?

    --
    Wysłane z pola.