  • Data: 2002-02-19 21:51:57
    Temat: Re: żegnaj inteligo wirtualny - witaj pekaomarmurek
    Od: Bartec <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wady inteligo:
    > - brak normalnej karty (tylko VE)
    > - nowa TOiP
    >
    > zalety pekao:
    > - duzy wybór kart (zarówno debetowych,charge jak i kredytowych)

    zapewniam, że szybko Cie wkurzą i zostaniesz przy "płaskiej" i "wklęsłej".
    mam nadzieję, że mieszkasz w rejonie, gdzie są bankomaty Pekaesu bo
    "inne" są ciut kosztowne. No ale przecież można płacić Maestro, tylko to
    nie wypada, żeby VIP płacił płaszczakiem :-)))

    > - rachunki walutowe
    > - normalna obsługa w dziale vip
    > -....

    W dziale VIP? Gratulacje. Faktycznie możesz wybierać.
    Ja z Pekaesu rezygnuję ASAP właśnie dlatego, że też mam stałe łącze, że
    w zasadzie też mógłbym być w dziale VIP i dlatego, że szanuję swój czas
    w godzinach pracy zwykłego_zapracowanego_ojca czyli 9-18:30 i dlatego,
    że k...!@#$%^&*() nie mam kiedy chodzić do banku nawet z perspektywą
    bycia jedynem klientem w kolejce. Wolę spokojnie, kiedy dziatki śpią,
    poczytać Toppingi i Regulsy i potem spokojnie Ipsekować, eseshować i
    przelewować...

    Pozdrawiam Serdecznie według hasła:
    - Rebe, żenić się czy się nie żenić?
    - Mosiek, cokolwiek zrobisz bedziesz żałował :-)))

    Bartec